دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی زندانی‌ ها با 5 کیفیت

زندانی‌ ها درباره طاها دانشجوی الهیات است که برای نوشتن پایان نامه خود، دو زندانی را با گذاشتن سند آزاد می کند غافل از آنکه آنها دنبال نقشه ای دیگر هستند … . ده‌نمکی در این فیلم قصد دارد، تاثیر معنویات بر زندانی‌ ها را به تصویر بکشد . از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی می توان به هدایت هاشمی، بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری اشاره کرد . این فیلم در تاریخ 25 اسفند 1397 در سینماهای ایران اکران شد . این فیلم توسط شرکت سازمان هنری رسانه‌ای اوج ساخته و توسط حوزه هنری توزیع شده است .

سایر عوامل : مجری طرح: علیرضا نجف زاده – مدیر تولید: امیر ابراهیمی – دستیار اول کارگردان: امید جزینی – مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی – طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری – طراح گریم: شهرام خلج – صدابردار: فرشید احمدی – مدیر تدارکات: جواد قاسمی – تدوین: خشایار موحدیان – جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان – جلوه های ویژه بصری: سعید خلیلی و عکاس: حسن شجاعی .

نام: زندانی‌ ها
تاریخ انتشار: 1397
کیفیت: 480p – 720p – 1080p – 1080HQ
زبان: فارسی
ژانر: کمدی - اجتماعی
محصول کشور: ایران
کارگردان: مسعود ده نمکی
تهیه کننده: مسعود ده نمکی
نویسنده: مسعود ده نمکی
ستارگان: بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، بهنوش بختیاری و ...
رمز فایل: LDKXSNAYHBGTZUFW
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *