دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی کمدی انتقادی سه بیگانه

فیلم سینمایی سه بیگانه در ژانر کمدی و اجتماعی است که برپایه  طنز موقعیت ساخته شده و با حضور بازیگران نام آشنا در حوزه طنز توانسته نظر مخاطب را به خود جلب کند . فیلم سه بیگانه داستان سه مأمور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می‌شوند اما از لحظه ورود با موقعیت‌ های ویژه‌ای روبرو می‌شوند که برنامه‌ های شان را به هم می‌ریزد. یکی از شخصیت‌ های داستان را حمید لولایی عهده دار است که گریم آن به گونه ای طراحی شده که شباهت زیادی به رئیس جمهور دارد  و این شخصیت‌ با موقعیت‌ هایی که برایش ایجاد می‌شود صحنه‌ هایی خلق می‌کند که باعث خنده مخاطب می‌شود. فیلم سینمایی سه بیگانه به کارگردانی مهدی مظلومی، نویسندگی مهدی مظلومی و امیر برادران و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی و حبیب اسماعیلی می باشد که در سال 1393 ساخته شده است. فیلم سه بیگانه از 18 اسفند 1395 در سینماهای ایران اکران شده است.

سایر توضیحات : مهدی مظلومی زاده 1351 در تهران می باشد . او کارگردان و فیلم‌ نامه‌ نویس سینمای ایران است. وی فارغ التحصیل از رشته نمایشنامه‌ نویسی و دارای مدرک کارگردانی فیلم از مرکز آموزش فیلمسازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد . آغاز جدی فعالیت هنری او را می‌توان سال 1373 دانست. مهدی مظلومی زاده از آن سال تا کنون در مجموعه‌های زیادی به عنوان طراح، کارگردان، نویسنده و تدوین‌گر حضور داشته است. مظلومی از سال 1373 با تدوین و کارگردانی تلویزیونی مجموعه‌هایی همچون ساعت خوش ، این چند نفر ، زیر آسمان شهر ، جنگ 77، ماه عسل و … کار خود را آغاز کرد. او سپس به طراحی و کارگردانی مجموعه های طنز پرداخت همچنین نگارش فیلمنامه‌های ماموریت تهران، گلسا، ستاره دنباله‌دار، یه شام خوب، ساخت ایران و … را نیز بر عهده داشته است .

مشخصات فیلم سینمایی سه بیگانه :

– ژانر : کمدی

– کارگردان : مهدی مظلومی زاده

– نویسنده : مهدی مظلومی، امیر برادران

– تهیه کننده : مسعود ردایی، حبیب اسماعیلی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1393

– تاریخ اکران : 18 اسفند 1395

– مدت زمان : 95 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران :

امین حیایی, محمدرضا شریفی نیا, مجید صالحی, لیلا اوتادی, برزو ارجمند, سحر قریشی, حسین محب اهری, رابعه اسکویی, شیوا خسرومهر, علی کاظمی, کیانوش گرامی و حمید لولایی

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

 

 

فیلم سینمایی سه بیگانه

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *