دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی عروس بندر با 3 کیفیت

داستان فيلم سینمایی عروس بندر، درباره جوانی است که برای تحصیل به خارج از کشور می رود اما در خارج از کشور به تحصیل نمی پردازد و به یک خواننده زیرزمینی تبدیل می شود . این جوان وقتی از خارج، به کشور باز می گردد این موضوع را از همه مخفی می کند و به همه به دروغ می گوید در رشته جانورشناسی تحصیل کرده است . همین دروغ برای او مشکلاتی ایجاد می کند و پس از ماجرای ها و اتفاقات مختلفی که برایش رخ می دهد، در نهایت با یک دختر بندری ازدواج می کند و … . فیلم سینمایی عروس بندر به کارگردانی امیر معقولی و نویسندگی مجید سعیدیان در سال 1397 منتشر شد . از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی می توان به زهره فکور صبور، علی صادقی، علی کاظمی، یوسف تیموری، دریا خزائی، جواد زیتونی و علیرضا وفاداری اشاره کرد .

سایر عوامل: تهیه کننده و سرمایه گذار: رضا وفاداری – نویسنده: مجید سعیدیان – مدیر تولید: محمدرضا مجد – مجری طرح: شرکت ایرانیان فیلم خلیج فارس – برنامه ریز: هادی رحیمی خاص – مشاور هنری: سعید آقاخانی – سرپرست هنری: مازیار تابان – مدیر روابط عمومی: مهتاب ذوالفقاری زعفرانی .

 

 

مشخصات فیلم سینمایی عروس بندر :

– ژانر : اجتماعی – کمدی

– کارگردان : امیر معقولی

– نویسنده : مجید سعیدیان

– تهیه کننده : رضا وفاداری

– محصول کشور : ایران

– تاریخ اکران : 1397

– مدت زمان : 103 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : زهره فکور صبور، علی صادقی، علی کاظمی،

یوسف تیموری، دریا خزائی، جواد زیتونی، علیرضا وفاداری

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *