دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی لاک قرمز

دخترک تازه به انگشتانش لاک زده بود که روزگار صورتش را نقاشی کرد. لاک قرمز درامی اجتماعی است که با مرگ پدر معتاد خانواده، مشکلات یکی پس از دیگری بر آنها وارد می‌شود. در همان ابتدای داستان، بدهی میلیونی پدر فوت شده (با بازی بهنام تشکر) وضعیت بحرانی را برای اکرم (با بازی پردیس احمدیه) و مادرش (با بازی پانته‌آ پناهی‌ها) به‌وجود می‌آورد و در این میان مادر تصمیم دارد برای پرداخت بدهی به سرکاری کم درآمد برود که ناگهان متوجه می‌شود باردار است و کارهای خدماتی، او را دچار مشکل می‌کند. به این ترتیب اکرم، قهرمان داستان تنها و تنهاتر می‌شود و در این تنهایی می‌خواهد راهی برای نجات خود و خانواده‌اش جفت و جور کند، اما از روند مأیوس‌کننده جریانات می‌توان براحتی تشخیص داد آنچه در ذهن اکرم می‌گذرد، خیالی بی‌ سرانجام و بی‌ اثر است.

دانلود فیلم سینمایی لاک قرمز

سایر توضیحات: فیلم سینمایی لاک قرمز به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و نویسندگی امیر عبدی که اولین نمایش آن در سی و چهارمین جشنواره فجر اتفاق افتاد ، بعد از حدود یک سال از 11 آذر 95 اکران خود را در سینماهای کشور شروع کرد. کارگردان فیلم در خصوص اثرش می گوید : «لاک قرمز» ساختار و روایت متفاوتی دارد و فکر می کنم چون قصه آن از زندگی روزانه مردم برداشت شده، مخاطب به راحتی و خوبی با آن ارتباط برقرار می کند. وظیفه ی تهیه کنندگی فیلم برعهده کامران مجیدی بوده است و موسیقی آن را کاری از گروه موسیقی مه می باشد. یکی از اتفاقات جالب توجه برای این فیلم این است که صدا و سیما پخش ۵۰۰ نوبت تیزر رایگان را به فیلم اختصاص داده بود که در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است. از بازیگران این فیلم می توان به پانته‌آ پناهی‌ها، پردیس احمدیه، بهنام تشکر، مسعود کرامتی و رسول نقوی اشاره کرد. این فیلم بیش از یک میلیارد در گیشه فروش داشته است.

مشخصات فیلم سینمایی لاک قرمز :

– ژانر : درام – اجتماعی

– کارگردان : سیدجمال سیدحاتمی

– نویسنده : امیر عبدی

– تهیه کننده : کامران مجیدی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ انتشار : 11 آذر 1395

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

  • 2 replies
    1. علی says:

      بنده ک ب هیچ عنوان فیلم حمایتی نمیخرم…….هر وقت کپی رایت کامل رعایت شد منم رعایت میکنم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *