دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم کمدی،اجتماعی ما همه با هم هستیم – We Are All Together

ما همه با هم هستیم داستان یک شرکت هواپیمایی است که در حال ورشکست شدن می باشد، به همین خاطر رئیس شرکت ( لیلا حاتمی ) پیشنهاد می‌ دهد که یک هواپیمای خراب از شرکت با چند مسافر را به داخل خلیج فارس بیندازند تا بتوانند پس از کشته شدن مسافران از بیمه پول دیه و خسارت آنها را بگیرند، او سراغ یکسری افراد می‌رود که از زندگی خسته شده و دنبال مرگ هستند، خلبان هواپیما (مانی حقیقی) و مهمانداران نیز جزو این افراد هستند. همه چیز درست پیش می‌رود تا اینکه یک مسافر به اسم علی حاجتی (پژمان جمشیدی) بدون اطلاع از قصد مسافرین سوار هواپیما می‌شود و … . فیلم کمدی،اجتماعی ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی، نویسندگی پدرام پورامیری، حسین امیری دوماری و محمد داودی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی است.

از بازیگران این فیلم می توان به مهران مدیری، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سیاوش چراغی پور، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، مهدی حسینی نیا، شیرین آقارضاکاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی اشاره کرد .

 

 

نام: ما همه با هم هستیم
تاریخ انتشار: 1398
کیفیت: 480p - 720p - 1080p - 1080HQ - Bluray
زبان: فارسی
کارگردان: کمال تبریزی
تهیه کننده: رضا میرکریمی
نویسنده: محمد داودی، پدرام امیری، حسین امیری
تاریخ تولید: 1397
تاریخ پخش: 1398
ستارگان: مهران مدیری، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، لیلا حاتمی و ...
رمز فایل: ZQYANFQNHSUZ98UA
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *