دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی مفت آباد با 4 کیفیت

مفت آباد داستان یک خانه‌ مجردی شلوغ است که پنج جوان مجبورند با شرایط سخت در آن زندگی کنند. یکی از آن‌ ها معتاد است و در حال ترک اعتیاد می باشد، یکی لال است، یکی باید برای امتحانات دانشگاه درس بخواند که دوباره مشروط نشود، یکی خانه‌ پدری را در زد و بند با پیمانکار از دست داده و حالا با پای شکسته خانه نشین شده است و آخرین نفر یعنی رسول که در واقع صاحب اصلی خانه‌ است یک بی‌ خیال تمام عیار است که برای کار به تهران مهاجرت کرده‌. روزی خبر آمدن ناگهانی همسر رسول به تهران، وضعیت خانه را از حالت عادی خارج می‌ کند و … . از ستارگان و بازیگران اصلی این فیلم سینمایی می توان به سجاد افشاریان – برزو ارجمند – آمین اسفندیار – فائزه علوی – دنیا مدنی – محمدرضا جمشیدپی – احسان بیانفر – علی میری – ندا میری – امیرحسین مجیدی اشاره کرد.

سایر عوامل: مدیرفیلمبرداری: سام سلیمانی – صدابردار: شاهین پورداداشی – طراح صحنه: حسین ذوقی – طراح چهره‌پردازی: هلیا رشقی – تدوین: روزبه کلباسی – صداگذار: عرفان ابراهیمی – اصلاح رنگ و نور: فرهاد قدسی – موسیقی: مرتضی پورعلی – مدیرتولید: رضا آزادمنش – طراح پوستر:مهسیما بزرگی مهر.

نام: مفت آباد
تاریخ انتشار: 1398
کیفیت: 480p - 720p - 1080p - 4k
زبان: فارسی
ژانر: اجتماعی
مدت زمان پخش: 89 دقیقه
محصول کشور: ایران
کارگردان: پژمان تیمورتاش
تهیه کننده: حنیف سروری
تاریخ تولید: 1395
ستارگان: سجاد افشاریان - برزو ارجمند - آمین اسفندیار و ...
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *