دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی نگار با 4 کیفیت

نگار فیلمی به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی رامبد جوان و فیلمنامه توسط احسان گودرزی نوشته شده است و محصول سال ۱۳۹۴ است. فیلمبرداری این اثر از ۲۷ آذر ۹۴ آغاز و ۱ اسفند ۹۴ به پایان رسید و اولین نمایش آن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بود. این فیلم نامزد کسب ۹ سیمرغ بلورین شده و تنوانست موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن از جشنواره فیلم فجر شود.همچنین در سومین جشنواره جهانی فیلم فجر نیز به نمایش گذاشته شد . نگار جواهریان ، محمدرضا فروتن ، مانی حقیقی ، آتیلا پسیانی ، افسانه بایگان ، فریبا کامران ، علیرضا شجاع نوری ، اشکان خطیبی ، علیرضا آقاخانی ، محمود کریمی ، ایلیا کیوان ، ٰشایان کامروز ، ٰعیسا حسینی بازیگیران این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند .

خلاصه فیلم : این فیلم به ماجرای جنایی پرداخته جایی که نگار جواهریان نقش دختری به نام نگار را بازی می کند. او دختر خانواده‌ای نیمه مرفه و اصیل است، پدر او دریک معامله اقتصادی شکست خورده و با اسلحه خودکشی کرده است. این تحلیلی است که پلیس نسبت به مرگ او اعلام می کند اما نگار این تحلیل را باور ندارد و برای رسیدن به اصل ماجرا تصمیم می گیرد که روزهای آخر پدر را مرور کند . همچنین در خلاصه اولیه آمده : ما به این ته سیگار رژلبی مشکوکیم ، ولی این کمکی به ما نمی کنه .

Negar.www.Download.ir.MP4

مشخصات فیلم سینمایی نگار :

– ژانر : اجتماعی

– کارگردان : رامبد جوان

– نویسندگان :  احسان گودرزی

– تهیه کننده : رامبد جوان

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1394

– تاریخ اکران : 1396

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : نگار جواهریان ، محمدرضا فروتن ، مانی حقیقی ، آتیلا پسیانی ، افسانه بایگان ، فریبا کامران ، علیرضا شجاع نوری ، اشکان خطیبی ، علیرضا آقاخانی ، محمود کریمی ، ایلیا کیوان ، ٰشایان کامروز ، ٰعیسا حسینی .

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

 

دانلود فیلم سینمایی نگار

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *