دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی وارونگی با 5 کیفیت

فیلم سینمایی وارونگی به یک پدیده آب و هوایی اشاره دارد که باعث آلودگی هوا و بالا رفتن درصد ذرات سمی در آن می‌شود. گره اصلی فیلم هم بر پایهٔ همین پدیده بنا شده است . سحر دولت شاهی در نقش نیلوفر دختر زیبا و مجردی است که همراه با مادرش در یک آپارتمان زندگی می‌کند. خواهر و برادر او هر کدام گرفتار مشکلات زندگی خود هستند و رسیدگی به کارهای مادر را به او سپرده‌اند. ماجرا از اینجا شروع می‌شود که مادر به دلیل آسیب‌ دیدگی ریه‌ هایش بستری می‌شود و دکتر می‌گوید دیگر امکان زندگی کردن در هوای آلودهٔ تهران برای او وجود ندارد. علی مصفا در نقش سهیل پس از چندین سال نشانی نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است. رابطه آنها که در گذشته ناکام مانده، حالا درآستانه شکل گیری دوباره است. این مسئله اولین گره دراماتیک فیلم را ایجاد می‌کند اما بهانه‌ای است برای نمایش روابط خانوادگی و درگیری‌هایی که به خاطر مادر ایجاد می‌شود. فیلم می‌خواهد از این درگیری‌ها به تحلیلی از زندگی نیلوفر و روحیات او برسد و در نهایت تغییر او را به محور معناسازی خود تبدیل کند.

سایر توضیحات : فیلم وارونگی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی بهنام بهزادی محصول سال 1394 می باشد . این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر جضور داشته و در بخش نوعی نگاه دوره شصت و نهم فستیوال کن 2016 نیز پذیرفته شده است. تاریخ اکران فیلم وارونگی در تاریخ 1 دی 1395 در سینماهای سراسر کشور بوده است . بهنام بهزادی را اکثرن با همان فیلم اولش به یاد می‌آورند. تنها دو بار زندگی می‌کنیم به جهت موضوع متفاوت و سبک پرداخت منحصر به‌ فردش نوید ظهور فیلم‌سازی خوش‌ ذوق و آینده دار را می‌داد. فیلم دوم او با نام قاعده تصادف از جهات مختلف با فیلم قبلی متفاوت بود . این بار فضاسازی تئاتری و بازی‌های واقع‌گرا آن نوع که در سال‌ های اخیر وارد سینمای اجتماعی ایران شده و مضامین متفاوتی به کار گرفته شده بود که البته فیلم باز هم با تحسین منتقدین رو به‌ رو شد هرچند کار خاص و متفاوتی به نظر نمی‌رسید.

مشخصات فیلم سینمایی وارونگی :

– ژانر : درام

– کارگردان : بهنام بهزادی

– نویسندگان : بهنام بهزادی

– تهیه کننده : بهنام بهزادی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1394

– تاریخ اکران : 1 دی 1395

– مدت زمان : 85 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : سحر دولتشاهی، علی مصفا، ستاره پسیانی، رویا جاویدنیا،علیرضا آقاخانی، شیرین یزدان بخش و ستاره حسینی، پیام یزدانی، مجتبی نم نبات،عباد کریمی

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : IMDB

 

 

وارونگی

  • 2 replies
    1. ابراهیم کورشی says:

      سلام دوستان سایت دانلود
      لطفا و خواهشا تریلوژی آبی، قرمز و و سفید به کارگردانی کریستف کیشلوفسکی هم سانسور و بازبینی شده توی سایت خوبتون بگذارید…برای بار ها درخواست کردم. یا حق

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *