دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی ویلایی‌ ها با 4 کیفیت مختلف

داستان فیلم سینمایی ویلایی‌ ها قصه خانواده‌های فرمانده‌هان ارتش و سپاه در سال 1365 است. عزیز زن 50 ساله‌ای است که همراه نوه‌هایش وارد مجموعه ویلاها می‌شود . الیاس نیز راننده بسیجی است که هر وقت وارد مجموعه می‌شود همه نگران این می‌شوند که شاید خبر شهادت یکی از فرمانده‌هان را بدهد. پس از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می‌آید تا بچه‌های خود را به خارج از کشور ببرد. در سال های جنگ، خانواده برخی رزمندگان در مجتمع های ویلایی در حوالی خط مقدم ساکن شده اند. عزیز برای دیدن تنها پسرش داوود همراه با دو نوه اش وارد مجتمع می شوند. ورود عزیز، مصادف با اتفاقات جدیدی برای ساکنین ویلایی ها است. ویلایی‌ها فیلمی است که به دنبال نگاه ضد جنگ نیست. تصویری که از جامعهٔ کوچک زنان در فیلم شکل گرفته بیشتر از تأکید بر گرفتاری‌ها و فلاکت، به دنبال نمایش زندگی و زنده بودن است. اخبار بدی که از جبهه به دستشان می‌رسد باعث توقف زندگی و حاکمیت غم نمی‌شود. سختی‌های جنگ در فیلم کتمان نشده است اما در میان همهٔ اخبار ناگوار و کمبودها باز هم دختر و پسر جوانی پیدا می‌شوند تا به هم دل ببندند و زنی وجود دارد که رو به روی آینه آرایش کرده و در انتظار آمدن شوهرش بماند. «ویلایی‌ها» به معنای واقعی کلمه یک فیلم دفاع مقدسی است و به‌عنوان یک فیلم اول، اثری موفق و امیدوارکننده از آب درآمده است.

فیلم سینمایی ویلایی‌ ها به کارگردانی منیر قیدی، نویسندگی منیر قیدی و ارسلان امیری و تهیه‌ کنندگی سعید ملکان است که در واپسین روزهای اردیبهشت 1395 با حضور طناز طباطبایی در اندیمشک کلید خورد. اولین ساختهٔ منیر قیدی ویلایی‌ ها واکنش‌های اغلب مثبتی را از سوی مخاطبین و منتقدان دریافت کرده است. دلیل این میزان توجه تا حدودی معلول فضای قیاسی جشنواره است اما با در نظر گرفتن چند نکته می‌توان فیلم ویلایی‌ها را اثری قابل قبول و رضایت‌بخش دانست. داستان فیلم در مورد خانواده‌های بخشی از اعضای ارتش است که در جریان جنگ تحمیلی به ویلاهایی در نزدیکی محل جنگ منتقل شدند و برخی مسئولیت‌ها را به عهده گرفتند. فیلم به لحاظ ساختار روایی داستان‌گو به‌حساب نمی‌آید. به عبارتی خط روایی مشخص و پی‌ رنگ اصلی‌ را در فیلم شاهد نیستیم و رویکردی توصیفی جایگزین روایت کلاسیک شده است.

مشخصات فیلم سینمایی ویلایی‌ ها :

– ژانر : درام

– کارگردان : منیر قیدی

– نویسندگان : منیر قیدی، ارسلان امیری

– تهیه کننده : سعید ملکان

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1395

– تاریخ اکران : 7 اردیبهشت 1395

– مدت زمان : 100 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، علی شادمان، ثریا قاسمی، امیرعلی ایمان وند، علیرضا داوری، آناهیتا افشار، صابر ابر، هستی فرتوتی، فریما کهنمویی و …

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

 

شما از این پس می توانید فیلم های سینمایی مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

فیلم سینمایی ویلایی‌ ها

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *