دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی چهار اصفهانی در بغداد با هنرمندی اکبر عبدی

چهار اصفهانی در بغداد

زندگی خانواده‌ای اصفهانی را روایت می‌کند که با وجود مشکلاتی که دارند درگیر جنگ می‌شوند. این فیلم بیشتر درباره مسائل حاشیه‌ای جنگ و کسانی که از داخل شهرها درگیر جنگ بوده‌اند، است. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که  چهار اصفهانی در بغداد یک کمدی در حوزه سینمای دفاع مقدس ایران است. قاسم زارع یکی از بازیگران این فیلم می گوید که در این فیلم در نقش یک فرمانده حضور خواهد داشت که به جبهه نمی رود اما در سطح شهر با جاهل ها مبارزه می کند و با آنها درگیر می شود. این بازیگر سینما به این نکته اشاره کرد که این فیلم با نمونه های مشابهی در سینمای ایران نظیر اخراجی ها ساخته مسعود ده نمکی رقابت دارد. همچنین افزود که این فیلم از لحاظ محتوی نیز به فیلم هایی در سینمای ایران شباهت دارد.

سایر توضیحات: فیلم سینمایی چهار اصفهانی در بغداد یک فیلم طنز است که در حوزه دفاع مقدس به فعالیت می پردازد و برخی مسائل حاشیه ای آن را به تصویر می کشد. در فیلم سینمایی چهار اصفهانی در بغداد اکبر عبدی، نسرین مقانلو، جعفر دهقان، قاسم زارع، ارژنگ امیرفضلی، افشین شاه‌صناعی، کاظم افرنگ‌نیا، کیمیا باباییان، پوراندخت مهیمن، سیروس کهوری‌نژاد، محمود مقامی، گوهرشاد مهابادی، احسان فدایی به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نام: چهار اصفهانی در بغداد
تاریخ انتشار: 1393
ژانر: کمدی - اکشن
مدت زمان پخش: 1 ساعت 20 دقیقه
محصول کشور: ایران
کارگردان: سید محمدرضا ممتاز
نویسنده: محمدرضا ممتاز
تاریخ پخش: داریوش باباییان
ستارگان: اکبر عبدی

به روز رسانی :

1399/05/11 لینک دانلود اضافه شد.
  • 2 replies
    1. پویا says:

      سلام ممنونم از سایت خوبتون… این اولین دانلود من از سایت شما هستش…

      من واقعا تعجب میکنم که اینقدر کیفیت ها عالی و در حد سایت آپ تی وی هستش…

      به کارتون ادامه بدید…

      مخلص شما پویا

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *