دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی All Eyez on Me 2017

Tupac Amaru Shakur متولد 16 ژوئن 1971 می باشد ، این هنرمند موسیقی هیپ هاپ با نام های 2Pac , Makaveli و Pac شناخته می شود . شاکور یکی از شناخته شده ترین چهره های موسیقی هیپ هاپ می باشد و تاکنون موفق به فروش 75 میلیون واحد شده است که این امر باعث شده است این شخص در لیست خواننده هایی قرار گیرد که البوم هایشان فروش بسیاری داشته است . دو عدد از آلبوم های او All Eyez on Me و his Greatest Hits در لیست پرفروش ترین آلبوم های ایالات متحده قرار دارند . این خواننده بزرگ در صنعت سینما نیز به موفقیت های بسیاری دست یافته بود ، اما متاسفانه در تاریخ 7 سپتامبر 1996 شاکور در یکی از خیابان های لاس وگاس مورد حمله گروهی از افراد مهاجم قرار گرفته و مورد اصابت 4 گلوله قرار گرفت که در جریان آن جان خود را از دست داد .

دانلود فیلم سینمایی All Eyez on Me 2017

سایر توضیحات : فیلم سینمایی All Eyez on Me 2017 یک فیلم بیوگرافی درام می باشد که در سال 2017 توسط کمپانی Morgan Creek Productions ساخته شده است ، کارگردانی این فیلم بیوگرافی برعهده Benny Boom بوده است که یکی از کارگردانان نوپای سینمای جهان است و تاکنون سابقه ساخت فیلم های بسیاری نظیر Haitian Jack , Heaven Hath No Fury را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیبم های سینمایی موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . از بازیگران حاظر در این فیلم می توان به Demetrius Shipp Jr. , Danai Gurira , Kat Graham اشاره کرد . فیلم مذکور موفق به کسب نمره 6 از وبسایت IMDB شده است .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی All Eyez on Me 2017

مشخصات فیلم سینمایی All Eyez on Me 2017 :

– ژانر : اکشن

– کارگردان : Benny Boom

– نویسنده : Jeremy Haft

– استودیوی سازنده : Morgan Creek Productions

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 16 ژوئن 2017

– مدت زمان : 120 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : پرده ای

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط: IMDB

All Eyez On Me 2017

به روز رسانی :

1396/05/31 کیفیت 1080p اضافه شد
  • 6 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *