دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی تک تیرانداز آمریکایی American Sniper

American Sniper

فیلم جنگی محصول سال 2014 آمریکاس که توسط Clint Eastwood کارگردانی شده است . در این Bradley Cooper در نقش Kyle و Sienna Miller در نقش همسر او و ستارگانی از جمله Luke Grimes ،Jake McDorman ،Cory Hardrict ،Kevin Lacz ،Navid Negahban نیز بازی کرده اند . این فیلم بر مبنی خاطرات یک تک تیر انداز نوشته شده است . بیوگرافی مرگبار ترین تیر انداز های تاریخ نظامی ایالات متحده : Chris Kyle ،Scott McEwen و Jim DeFelice .

فیلم سینمایی American Sniper

به زندگی کایل اشاره دارد که مرگبارترین عضو ارتش در تاریخ نظامی ایالات متحده آمریکا بود، با 255 کشته در چهار تور نظامی که در عراق داشت که 160 مورد آن رسما توسط وزارت دفاع آمریکا تایید شد . در حالی که کایل برای موفقیت و پیشرفت هایش در ارتش ستوده می شد، انجام وظیفه و سفر های زیادش عوارض زیادی بر خود و خانواده اش گذاشت و …

نام: American Sniper
حجم فایل: 2.12 گیگابایت
شرکت سازنده: Village Roadshow Pictures
کیفیت: 1080p
زیرنویس: انگلیسی
زبان: انگلیسی
ژانر: جنگی
مدت زمان پخش: 110 دقیقه
محصول کشور: آمریکا
فرمت فایل: MP4
کارگردان: Clinton Eastwood Jr
تهیه کننده: Clinton Eastwood Jr - Robert Lorenz - Peter Morgan
نویسنده: Jason Hall
تاریخ پخش: 11 نوامبر 2014
ستارگان: Robert Lorenz ،Andrew Lazar ،Bradley Cooper ،Sienna Miller ،with Luke Grimes ،Jake McDorman ،Cory Hardrict ،Kevin Lacz ،Navid Negahban
  • 3 replies
    1. پیمان says:

      من با خوب یا بد بودن این فیلم کاری ندارم، ولی میخام بگم غربی ها با ساختن داستان های افسانه ای خودشون در جنگ ها فقط میخوان یجور الگوسازی کذب بکنن واسه نسل امروزشون، این کریس کایل که الان فیلمش رو ساختن و انقدر بزرگش کردن، یه کودک کش حرفه ای بود که نزدیک به 160 جنایت انجام داده بود و در کل دنیا بجز آمریکا معروف هستش به کودک کش نه ک اسطوره افسانه ای… حیف از ما که تو این 8 سال جنگ انقدر اسطوره داریم ولی یه فیلم حرفه ای و بروز راجبش ساخته نمیشه یا کم بهش توجه میشه، ما دقیقا تو همین موضوع اسطوره ای داشتیم تو جنگ ایران و عراق به نام شهید زرین که معروف بود به تک تیر انداز خمینی، یه سرچ بکنید میبینید چه اسطوره ای بوده این شهید…. امثال حاتمی کیاها باید فیلم هایی راجب این اسطوره ها بسازن.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *