دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Black Mass 2015

Black Mass 2015 در سال 2015 توسط کمپانی Cross Creek Pictures ساخته شده است . کارگردانی فیلم سینمایی Black Mass 2015 بر عهده Scott Cooper بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم سینمایی می باشد و سابقه ساخت فیلم های سینمایی موفقی چون Black Mass و Crazy Heart را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های سینمایی موفق به کسب جوایز بسیاری نسز شده است .

خلاصه داستان : جان کانلی و جیمز بولگار دوستان صمیمی یکدیگر می باشند و هر دو آنها در جنوب بوستون بدنیا آمده اند اما مدت ها می باشد که از یکدیگر بی خبر هستند تا اینکه سال ها بعد باری دیگر در اواخر سال 1970 با یکدیگر ملاقات می کنند اما این بار دیگر شرایط آنها فرق کرده است کانلی تبدیل به یکی از بزرگترین ماموران FBI شده است در حالی که وایتی به عنوان پدرخوانده مافیای ایرلند شناخته می شود ، این ملاقات باعث بوجود امدن یک اتحاد مابین FBI و باندهای تبهکار ایرلندی برای نابودی مافیای ایتالیا می شود .

دانلود فیلم سینمایی Black Mass 2015

مشخصات دیگر :

– ژانر : درام – اکشن

– کارگردان : Scott Cooper

– شرکت سازنده : Cross Creek Pictures

– بازیگران : Johnny Depp – Benedict Cumberbatch – Dakota Johnson

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 122 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080WEBDL – 1080Bluray

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس فارسی : دارد

– پیوند : IMDB

Black Mass 2015

به روز رسانی :

1394/11/05 کیفیت 1080Bluray اضافه شد .
  • 5 replies
    1. ali says:

      جالبه كه ديشب موضوع برنامه خلافكاران كه در يكي از شبكه هاي اونوري پخش ميشد همين گانگستر بود. اون برنامه كه جالب بود قطعاً فيلمش هم بايد خوب باشه.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *