دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Blair Witch 2016

داستان فیلم ماجرای پسری به نام جیمز را روایت می کند کند که برای یافتن خواهر گمشده اش، بهمراه دوستانش به تپه ها و جنگل های شهر مریلند سفر می کنند. بسیاری بر این باورند که گمشدن خواهـر او در ۱۷ سال پپش، با افسانه ی جادوگر بلر ارتباط دارد. آن ها با تصور سفری راحت و بی خطر به کمک مردم محلی مریلند، راهی جنگل می شوند و ایتدا همه چیز برایشان طبیعی جلوه می کند و می توانند به آسان به جستوجو و اکتشافاتشان بپردازند. جنگل روی خوشش را به آن ها نشان می دهد تا اینکه شب فرا می رسد و کم کم افسانه ها و داستان های ترسناکی که در مورد این جنگل بین مردم شایعه شده ، به واقعیت نزدیک تر می شود و هر لحظه ممکن است یکی از آن ها کشته شود و در فیلم خواهیم دید که چگونه با مشکلات و اتفاقات مرگ بار روبرو می شوند. بدون شک این فیلم یکی از بهترین سینمایی های سال در ژانر ترسناک می باشد.

Blair Witch 2016

سایر توضیحات : سینمایی Blair Witch 2016 یک فیلم آمریکایی در ژانر وحشت می باشد که Adam Wingard کارگردانی شده است و Keith Calder، برنامه ساز بریتانیایی، تهیه کنندگی آن را برعهده گرفته است. فیلمنامه این سینمایی را Simon Barrett نویسنده جوان و خلاق امریکایی، با خلاقیت بالا و نوآوری های بسیار در طرح داستان ، به رشته تحریر درآورده است. موسیقی فیلم کاری از Adam Wingard می باشد که توانسته کاملا حس وحشت را القا کند و این از نکات مثبت فیلم می باشد. این فیلم توسط کمپانی Room 101 ساخته شده و حق په Lionsgate تعلق دارد. فیلم نود دقیقه ای جادوگر بلر توانسته است بیش از 45 میلیون دلار فروش کند و این از نکات مورد توجه این سینمایی می باشد که تعجب منتقدان را برانگیخته است.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

Blair Witch 2016

مشخصات فیلم سینمایی Blair Witch 2016 :

– ژانر : اکشن – وحشت

– کارگردان : Adam Wingard

– نویسنده : Simon Barrett

– استودیوی سازنده : Room 101

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 0 ثانیه

– تاریخ انتشار : 16 سپامبر 2016

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p BluRay

– فرمت فایل : MP4

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

Blair Witch 2016

  • 4 replies
      • Hamid says:

        سلام
        دوست عزیز بلوری در حالت نرمال 25 الی 50 گیگابایت است ولی نسخه های تبدیل شده آن نیز با حجم های مختلف وجود دارد ما سعی کردیم نسخه کم حجم با کیفیت بالا در سایت قرار بدیم .

        پاسخ دادن
      • Saeed Safaee says:

        دوست عزیز این فیلم بالاترین کیفیت ممکن می باشد . به همین دلیل که حجمش بالاست.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *