دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Concussion 2015 با دوبله فارسی

Concussion محصول سال 2015 فیلم آمریکایی در ژانر بیوگرافی , ورزشی و درام است که توسط استدیو Columbia Pictures ساخته شده است . این فیلم بر اساس افشای “بازی مغز” توسط Jeanne Marie Laskas است که در سال 2009 توسط مجله GQ منتشر شد. داستان فیلم درباره مرگ و زوال عقلی بازیکنان NFL لیگ ملی فوتبال (آمریکا) به خاطر ضربات پی در پی که به سر آن‌ها ایجاد می شود است و این سازمان تلاش هایی را برای مخفی نگه داشتن این عوارض انجام میدهد تا لیگ فوتبال آمریکایی زیر سوال نرود . ماجرای فیلم داستان واقعی Dr. Bennet Omalu ، نوروپاتولوژیست پزشکی قانونیِ متولد Nigeria است که بیماری مزمن CTE انسفالوپاتی ، ناشی از ضربه مکرر به سر رو کشف میکنه و همونطور که مشخصه NFL اصلاً از این فیلم حمایت نکرده چرا که طرفداری از این ورزش رو از حاشیه امنیت خارج می کند.

دانلود فیلم سینمایی Concussion 2015

سایر توضیحات : فیلم  Concussion به کارگردانی Peter Landesman ساخته شده است که وی کارگردان، تهیه کننده، فیلمنامه نویس، روزنامه نگار، رمان نویس و نقاش اهل آمریکا است . نویسندگی فیلم را نیز Peter Landesman برعهده داشته است . از بازیگران ستاره ای که در فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Will Smith , Alec Baldwin , Gugu Mbatha-Raw , Arliss Howard , Paul Reiser , Luke Wilson , Adewale Akinnuoye-Agbaje , David Morse و Albert Brooks اشاره کرد . تصویر برداری های این فیلم در تاریخ 27 اکتبر 2014 در Pittsburgh, Pennsylvania انجام شد و در تاریخ 10 نوامبر 2015 در جشنواره AFI پیش نمایش شد و بعدا به صورت رسمی در 25 دسامبر 2015 روی پرده رفت . فیلم Concussion با بودجه ساخت 35 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن 34.5 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 14.1 میلیون دلار در سراسر و به طور کل 48.6 میلیون دلار در سراسر دنیا فروش داشته باشد .

دانلود فیلم سینمایی Concussion 2015

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

مشخصات دیگر فیلم Concussion 2015 :

– ژانر : بیوگرافی – ورزشی – درام

– کارگردان : Peter Landesman

– شرکت سازنده : Columbia Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 123 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 30 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

Concussion 2015

به روز رسانی :

1395/3/17 - نسخه دوبله فارسی قرار گرفت .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *