دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Deepwater Horizon 2016

در آوریل سال 2015 هیچ عملیات اکتشاف نفتی در خلیج مکزیک قابل مقایسه با دکل نفتی Deepwater Horizon چه از لحاظ اندازه , عمق و حفاری نبود . با این حال این پروژه برای شرکت نفتی BP دارای پیچیدگی های خاص خود بود و ناظر کل عملیات Jimmy Harrell به همراه مهندس بخش الکترونیک Mike Williams بسیار نگران اتفاقات خاصی بودند که در صورت به وقوع پیوستن کار را خطرناک می کرد . تاخیرهای به وجود آمده در مدیران را بر این ساخت تا بدون در نظر گرفتن برخی پارامترهای ایمنی انجام پروژه را تسریع ببخشند . در 20 آوریل این خطر خود را نشان داد و جرقه ای که در سیستم دکل به وجود آمد باعث ایجاد فاجعه ای مرگ بار برای کارگران و کسانی شد که در آنچا مشغول به کار بودند . این تراژدی به یکی از بدترین فاجعه های محیط زیستی تبدیل شد .

دانلود فیلم سینمایی Deepwater Horizon 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Deepwater Horizon 2016 در ژانر اکشن , درام , تریلر می باشد که توسط Peter Berg ساخته شده است و Matthew Michael Carnahan به همراه Matthew Sand وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته اند . این فیلم با بودجه ی قابل توجه 110 میلیون دلار ساخته شده است و توانسته در اولین هفته فروش در 30 سپتامبر 2016 فروشی بالغ بر 20 میلیون دلار داشته باشد . سود کل آن نیز 62 میلیون دلار بوده است . از بازیگران سرشناسی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می توان به Mark Wahlberg , Kurt Russell و Douglas M. Griffin اشاره کرد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Deepwater Horizon 2016

مشخصات فیلم سینمایی Deepwater Horizon 2016 :

– ژانر : اکشن – تریلر – درام

– کارگردان : Peter Berg

– نویسنده : Matthew Sand , Matthew Michael Carnahan

– استودیوی سازنده : Summit Entertainment

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 2 دقیقه 16 ثانیه

– تاریخ انتشار : 30 سپتامبر 2016

– مدت زمان : 107 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Deepwater Horizon 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *