دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Hacksaw Ridge 2016 + دوبله فارسی

این فیلم سینمایی  برا اساس داستان واقعی از یک بهیار ارتش در زمان جنگ جهانی دوم بنام دزموند داس ساخته شده است و روایتست از جان فشانی های او برای نجات جان هم رزمانش که حتی زیر رگبار گلوله هم دست از تلاشش نمی کشد و همه کار برای آن ها انجام می دهد. این سرباز یک‌ تنه جان بیش از ۷۵ نفر از هم‌ رزمانش را در نبرد اوکیناوا نجات می‌دهد و در نتیجه موفق به دریافت مدال افتخار از دستان رئیس جمهور هری ترومن می‌شود. دزموند داس که یک مخالف جنگ بوده است، هیچوقت تفنگ به دست نمی گرفته و حتی بدون شلیک یک گلوله موفق به نجات افراد می شود. دلیل این کار او به خاطر اعتقادات مذهبی اش بود که در خانواده اش به او آموخته بودند. او علا رقم تمسخر توسط دیگران توانست با شجاعت هایی که از خود در جنگ جهانی دوم نشان داد، به مدال افتخار دلیرترین سرباز دست پیدا کند.

دانلود فیلم سینمایی Hacksaw Ridge 2016

سایر توضیحات: فیلم سینمایی Hacksaw Ridge 2016 توسط کارگردان و بازیگر معروف آمریکایی یعنی Mel Gibson ساخته شده است و Terry Benedict تهیه کنندگی آن را برعهده گرفته است. طرح و فیلمنامه کار را Andrew Knight و Robert Schenkkan به رشته تحریر درآورده اند. موسیقی این فیلم حماسی را موزیسین با تجربه و پرکار انگلیسی، Rupert Gregson-Williams ساخته است که از نکات مثبت Hacksaw Ridge می باشد. کمپانی بزرگ Pandemonium Films تمام امکانات ساخت فیلم را فراهم کرده و با سرمایه گزاری روی فیلم به بهتر شدن آن کمک کرده است، شایان ذکر است که حق پخش  این فیلم سینمایی متعلق به شرکت Summit Entertainment می باشد. در Hacksaw Ridge 2016 بازیگرانی نظیر Andrew Garfield، Sam Worthington، Luke Bracey، Teresa Palmer، Hugo Weaving، Rachel Griffiths و Vince Vaughn ایفای نقش کرده اند. بدون شک این فیلم یکی از بهترین های سال های اخیر در ژانر جنگی می باشد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Hacksaw Ridge 2016

مشخصات فیلم Hacksaw Ridge 2016 :

– ژانر : جنگی – درام

– کارگردان : Mel Gibson

– نویسنده : Andrew Knight

– شرکت سازنده : Pandemonium Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان : 2 ساعت و 19 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 4 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  BluRay 1080P

– فرمت فایل : MP4

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Hacksaw Ridge 2016

به روز رسانی :

1395/12/14 نسخه دوبله فارسی اضافه شد .
  • 2 replies
    1. مهدی says:

      با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی عزیزان در سایت بی نظیر دانلود فارسی.
      در همین ابتدا واقعا از صمیم دل از شما تشکر میکنم و دست بوس همه عزیزان در این سایت هستم که این فیلم زیبا رو سانسور شده و با کیفیت عالی قرار دادید. حقیقتاً من از سایت های زیادی کیفیت ۱۰۸۰ این فیلم رو دانلود کردم ولی متاسفانه برخلاف اینکه کیفیتشان ۱۰۸۰ بوده ولی کیفیت پایین داشته اند ولی شما تنها سایتی هستید که واقعا کیفیت ۱۰۸۰ p رو در اختیار ما قرار دادید. و از این جهت واقعاً از شما ممنونم.
      از آنجا که من از کاربران قدیمی سایت شما هستم یه مشکل خیلی خیلی کوچک وجود داره که من با شناختی که از شما دارم مطمئنم که شما پیگیری میکنید و رفعش میکنید. مشکل از این قراره که شما یه قسمت کوچک رو یادتون رفته که سانسورش کنید و یکم صحنه خوبی هم نیست و باید سانسور بشه، این صحنه درست در دقیقه ۴۹ فیلم قرار داره.
      من از شما خواهش میکنم که لطف کنید و اون قسمت فیلم رو یه بازبینی انجام بدین و صحنه ای که در دقیقه ۴۹ فیلم هست رو هم سانسور کنید. چون من میخوام که این فیلم رو با خانواده تماشا کنم واقعا اون صحنه یکم خوب نیست.

      اگه این کارو بکنید بسیار ممنون میشم و تا عمر دارم این لطف شمارو فراموش نمیکنم، فقط اگه میشه پاسخم رو بدین که من ببینم منتظر سانسور جدید شما باشم یا یه فکر دیگه بکنم.
      خیلی خیلی ممنون❤??

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        با سلام و تشکر،
        به زودی بررسی میکنیم و اگر مشکلی بود حتما رفع میکنیم.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *