دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Jackie 2016

فیلم سینمایی Jackie 2016 نگاهی دارد به زندگی ژاکلین کندی همسر جان اف کندی رئیس جمهور منتخب و محبوب آمریکا که در یک حادثه ی تراژدی به قتل رسانده شد . ژاکلین یکی از تاثیرگذارترین نقش ها را در تاریخ آمریکا داشته است . او که زمانی بانوی اول آمریکا بوده است و قرار است در این فیلم تاریخی زندگی او را پس از ترور جان اف کندی مشاهده کنیم . او که همیشه به خاطر وقار و اخلاق خوبش زبان زد خاص و عام بود تلاش سخت کوشانه ای داشت تا بتواند میراث همسر خود را زنده نگه دارد . معمولا فیلم های ساخته شده در ژانر تاریخی و بیوگرافی بسیار سخت مورد قبول مردم واقع می شوند یکی به علت اینکه تا چه حد اتفاق تاریخی به زیبایی به تصویر کشیده شود و نکته دوم هنرنمایی بازیگران آن فیلم می باشد .

دانلود فیلم سینمایی Jackie 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Jackie 2016 در ژانر بیوگرافی , درام می باشد که توسط Pablo Larraín کارگردانی شده است و Noah Oppenheim وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته است . بسیاری از جزئیات که در فیلم مشاهده می کنیم شاید برای اولین بار باشد که بازگو می شود و این فیلم سعی کرده بعدی دیگر از زندگی بانوی اول سابق آمریکا را در هفته ی پس از ترور به تصویر بکشد . بدون شک فیلم جکی مورد توجه کسانی قرار می گیرد که تاثیر بسیاری از زندگی کندی داشته اند . بودجه ی ساخت فیلم 9 میلیون دلار بوده است و ستارگان زیادی چون Natalie Portman , Peter Sarsgaard و Greta Gerwig در آن به ایفای نقش پرداختند .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Jackie 2016

مشخصات فیلم سینمایی Jackie 2016 :

– ژانر : درام – زندگی نامه

– کارگردان : Pablo Larraín

– نویسنده : Noah Oppenheim

– استودیوی سازنده : Jackie Productions

– محصول کشور : آمریکا – فرانسه – شیلی

– مدت زمان سانسور : 4 دقیقه 28 ثانیه

– تاریخ انتشار : 2 دسامبر 2016

– مدت زمان : 100 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDSCR

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

Jackie 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *