دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Lady Bird 2017

فیلم بانوی پرنده Lady Bird 2017 یک فیلم کمدی درام آمریکایی محصول سال ۲۰۱۷ می باشد. خلاصه داستان از این قرار است که ماریون مک پیرسون، پرستار اهل کالیفرنیا، پس از اینکه شوهرش کار خود را از دست می دهد، به طور خستگی ناپذیری کار می کند تا خانواده اش را اداره کند. او همچنین با یک دختر نوجوان – با محبت، با اراده و عمیقاً مستبد – که درست مثل اوست، یک عهد سرکش را ابقاء می کند. باید گفت که این سینمایی بسیار فیلم عجیبی است. از یک طرف از فرمول موفق شده فیلم‌های سینمای واقع‌گرایی پیروی کرده و از سوی دیگر، بر روی ریتم شاد و مفرح کمدی‌های دبیرستانی تمرکز دارد. از تمامی ویژگی‌های سینمای واقع‌گرایی که مشابه آن‌ها را بیشتر در سینمای اروپا دیده بودیم، استفاده کرده و کاملا برای دوستداران این جنس از سینما آشنا است. لیدی برد (Lady Bird) فیلم کاملی از دوران بلوغ را به مخاطب نشان می‌دهد و همچنین واقع‌گرایی آن هم بسیار به دنیای ما نزدیک بوده و ممکن است بسیاری از اتفاقات به تصویر کشیده شده برای ما نیز رخ دهد. روایت داستان عالی است و درست یکی پس از دیگری، اتفاقات را پشت سر می‌گذاریم. شوخی‌های فیلم در کنار فضای رئال آن هیچ تناقضی را به وجود نمی‌آورد.

سایر توضیحات: فیلم سینمایی Lady Bird 2017 به نویسندگی و کارگردانی گرتا گرویگ است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. در این فیلم باریگرانی همچون سیرشا رونان، لاری میت کالف، تریسی لتس، لوکاس هجز،تیموتی شلمی، استیون هندرسون و لوئیس اسمیت ایفای نقش کرده‌اند. داستان فیلم در ساکرامنتو، کالیفرنیا روایت می‌شود و دربارهٔ دوران بلوغ یک دانش‌آموز دبیرستانی (رونان) و رابطهٔ آشفته‌اش با مادرش (میت کالف) است. این فیلم توسط کمپانی Scott Rudin Productions تولید شده است و حق پخش آن به شرکت Universal Pictures تعلق دارد. این فیلم سینمایی تواسته 68 میلیون دلار در سینما فروش داشته باشد. این فیلم بهترین فیلم موزیکال-کمدی گلدن گلوب 2018 ، نامزد جایزه اسکار 2018 و جزو 10 فیلم برتر سال 2017 می باشد.

دانلود فیلم سینمایی Lady Bird 2017

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

مشخصات فیلم سینمایی Lady Bird 2017 :

– ژانر : کمدی – درام

– کارگردان : Greta Gerwig

– نویسنده : Greta Gerwig

– استودیوی سازنده : Scott Rudin Productions

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 1 دسامبر 2017

– مدت زمان : 1 ساعت 34 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p

– فرمت فایل : MP4

– زیرنویس فارسی : دارد (چسبیده به فیلم)

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Lady Bird 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *