دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Life 2017

داستان فیلم سینمایی جدید زندگی از این قرار است که شش فضانورد از کشورهای مختلف جهان است که در یک ماموریت بین المللی فضایی قرار دارند و وظیفه شان خاکبرداری از مریخ و بررسی آن است. این فضانوردان پس از خاکبرداری از سطح سیاره سرخ، متوجه وجود گونه ای زنده در آن می شوند. خدمه متوجه میشوند که این گونه از دسته ارگانیزم های تک سلولی هستند و اولین نمونه حیات خارج از زمین را شامل میشود. ولی حقیقت با چیزی که آنها می بینند متفاوت است. زیرا که خدمه بر روی مطاله بر روی این گونه هستند و روش آنها باعث بوجود آمدن عواقبی بد ولی ناخواسته میشود، گونه ای که آنها کشف کرده اند زنده است و دارای سطح هوشی بالاتری از هرکسی می باشد و برای آن ها دردسرهای زیادی ایجاد می کند که باعث رغم خوردن اتفاقات وحشتناکی می شود. از نکات مثبت این فیلم پایان بسیار زیبای آن می باشد. بدون شک این فیلم سینمایی از بهترین های سال 2017 می باشد.

دانلود فیلم سینمایی Life 2017

سایر توضیحات: فیلم سینمایی Life 2017 توسط کارگردان با تجربه Daniel Espinosa ساخته شده است و David Ellison برنامه ساز آمریکایی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. فیلنامه Life توسط دو تن از بهترین نویسنده ها یعنی Rhett Reese و Paul Wernick به رشته تحریر درآمده است. موسیقی فیلم را Jon Ekstrand ساخته که سابقه فیلم هایی چون Child 44 ، Men ، Easy Money و The Fighter را در کارنامه دارد. این فیلم سینمایی توسط کمپانی Skydance Media تولید شده است و حق پخش آن به شرکت Columbia Pictures تعلق دارد. در فیلم سینمایی Life 2017 ، Jake Gyllenhaal ، Rebecca Ferguson ، Ryan Reynolds  ، Hiroyuki Sanada ، Ariyon Bakare و Olga Dihovichnaya ایفای نقش کرده اند.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Life 2017

مشخصات فیلم سینمایی Life 2017 :

– ژانر : علمی تخیلی , فانتزی

– کارگردان : Daniel Espinosa

– نویسنده : Paul Wernick , Rhett Reese

– استودیوی سازنده : Skydance Media

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 24 مارچ 2017

– مدت زمان : 1 ساعت و 44 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط: IMDB

Life 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *