دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Mr Beans Holiday 2007

Mr. Bean’s Holiday محصول سال 2007 فیلم بریتانیایی در ژانر کمدی است که توسط استدیو Universal Pictures ساخته شده است . Mr. Bean با برنده‌شدن در یک قرعه‌کشی، از لندن به Cannes در کشور فرانسه سفر می‌کند. در راه به طور ناخواسته موجب می‌شود تا پسرکی به نام Stepan Dachevsky پدرش (یک کارگردان روسی که برای داوری جشنواره فیلم Cannes به این شهر سفر کرده است) را گم کند. با این وجود او و آن پسر با هم دوست شده، راهی Cannes می‌شوند تا پدر او را بیابند و بین راه به ساحل زیبای Cannes برسند. در راه همدیگر را گم کرده و بین راه با دختری به نام Sabine آشنا می‌شود آنها Stepan را پیدا کرده به Cannes می‌رسند. Sabine  مشتاق دیدن فیلمی به‌نام Playback time به کارگردانی Kelly Carson ، است که او خود در آن بازی کرده و در جشنواره Cannes در حال نمایش است. بین نمایش فیلم را به هم می‌ریزد و فیلم ضبط شده توسط دوربین شخصی خودش را می‌گذارد که باعث برنده شدن آن فیلم می‌شود.

دانلود فیلم سینمایی Mr. Bean's Holiday 2007

سایر توضیحات : فیلم Mr. Bean’s Holiday به کارگردانی Steve Bendelack ساخته شده است که وی کارگردان بریتانیایی در تلویزیون و فیلم و بیشتر در ضمینه کمدی می باشد . نویسندگی فیلم را نیز Simon McBurney بر عهده داشت . از بازیگران ستاره ای که در این فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Rowan Atkinson , Emma de Caune , Max Baldry , Willem Dafoe , Karel Roden و Jean Rochefort  اشاره کرد . Mr. Bean’s Holiday دومین فیلمی است که بر اساس مجموعه تلویزیونی Mr.Bean  از سال 1997 است که ساخته شده است . این فیلم در تاریخ 24 مارس 2007 در بریتانیای کبیر و در تاریخ 30 مارس 2007 در ایالات متحده روی پرده رفت . فیلم Mr. Bean’s Holiday با بودجه ساخت 25 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن  229.7 میلیون دلار فروش داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Mr Beans Holiday 2007

مشخصات دیگر فیلم Mr. Bean’s Holiday 2007 :

– ژانر : کمدی

– کارگردان : Steve Bendelack

– شرکت سازنده : Universal Pictures

– محصول کشور : بریتانیا

– تاریخ انتشار : 2007

– مدت زمان : 90 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 2 دقیقه 11 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

Mr Beans Holiday 2007

  • 2 replies
    1. POUYAN says:

      سلام این فیلم فارسی است من دانلود کردن فارسی نبود نوشته زبان پخش فارزی

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *