دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی My Best Friend 2016

My Best Friend فیلم سینمایی محصول سال 2016 آمریکا می باشد. هر دختری در سنین نوجوانی و جوانی علاقه دارد که یک اسب داشته و بتواند مانند یک دوست صمیمی در کنار آن باشد، اینگونه می تواند از حس جوانی و پویایی خود لذت ببرد. کریستین که داستان فیلم قسمتی از زندگی اوست، خوشبخت ترین دختر سیزده ساله ی جهان می باشد و در واقع می توان گفت او همه چیز دارد، از دوستان صمیمی گرفته تا یک اسب چابک و زیبا که دوست او به حساب می آید. جدا شدن کریستین از شهر و آمدنش به روستا باعث شد که برای مدتی پدر و بهترین دوستانش را از دست بدهد اما او یک دوست جدید پیدا می کند و با حرف زدن با او زندگی خود را میگذراند. دوست جدید او، یک اسب به نام استنفورد می باشد. ماجرای فیلم به طریقی رغم میخورد که کریستین و استنفورد به دو دوست صمیمی و جدایی ناپذیر تبدیل می شوند. فیلم تلویزیونی بهترین دوست من علارغم مشهور نبودنش یکی از بهترین های سال 2016 میباشد.

My Best Friend 2016

سایر توضیحات: فیلم تلویزیونی My Best Friend 2016 محصول سال 2016 می باشد که توسط Paul Della Pelle کارگردانی و ساخته شده است. این درام خانوادگی را به زیباترین شکل ممکن Erika Kao-Haley و Paul Della Pelle طراحی و دیالوگ نویسی کرده اند. فیلم دارای لوکیشن های زیبا از جمله مزارع و مراتع آمریکاست که در سن لوییز و کالیفرنیا فیلمبرداری شده است و سبک فیلمبرداری حرفه ای آن از نکات مثبت My Best Friend می باشد. در فیلم تلویزیونی بهترین دوست من بازیگرانی نظیر Catherine Bach ، Patrick Muldoon ، Alexis Rosinsky ، Madeline Vail و Sofia Rosinsky ایفای نقش کرده اند. امیدواریم از دیدن این فیلم زیبا که در تاریخ 19 جولای 2016 منتشر شده است لذت ببرید.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

My Best Friend 2016

مشخصات فیلم سینمایی My Best Friend 2016 :

– ژانر : درام – خانوادگی

– کارگردان :Paul Della Pelle

– نویسنده : Erika Kao-Haley و Paul Della Pelle

– محصول کشور : آمریکا

_شرکت سازنده : 101 Films

– مدت زمان سانسور : 30 ثانیه

– تاریخ انتشار : 19 جولای 2016

– مدت زمان : 1 ساعت و 35 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : BluRay 1080P

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

My Best Friend 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *