دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Race to Witch Mountain 2009 دوبله فارسی

Race to Witch Mountain فیلم آمریکایی در ژانر علمی تخیلی و ماجرایی است که توسط استدیو Walt Disney Studios و Motion Pictures ساخته شده است . این فیلم نسخه دوباره‌سازی فیلم موفق فرار به‌ سوی کوهستان جادو است که در سال ۱۹۷۵ توسط  شرکت Walt Disney Studios تولید شده بود. این فیلم ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان است و از زمان اکران فروش خوبی داشته است.  داستان فیلم دربارهٔ یک راننده تاکسی به نام  Jack Bruno است که به دو نوجوان به نام‌های Seth و Sara کمک می‌کند تا از دست یک سازمان بزرگ غیرقانونی بگریزند. این دو نوجوان از قدرت‌هایی ماوراءطبیعی برخوردار هستند که این سازمان متوجه این موضوع شده است. اعضای سازمان قصد ربودن آنها را دارند تا به کمک نیروی مرموزشان بر کره زمین مسلط شوند. Seth و Sara به همراه Jack و چند دوست دیگر برای فرار از دست این گروه زیرزمینی، به سوی کوهستان جادو می‌شتابند.

دانلود فیلم سینمایی Race to Witch Mountain 2009

سایر توضیحات : فیلم Race to Witch Mountain به کارگردانی Andy Fickman ساخته شده است که وی کارگردان آمریکایی است. او همچنین در سال ۲۰۰۳، تئاتر جوتوپیا (Jewtopia) را در Los Angeles کارگردانی کرد. نویسندگی این فیلم را هم Matt Lopez بر عهده گرفته است . از بازیگرانی که در این فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Dwayne Johnson , AnnaSophia Robb , Carla Gugino , Ciarán Hinds , Alexander Ludwig , Tom Everett Scott و Chris Marquette اشاره کرد . این فیلم در تاریخ 11 مارس 2009 در مصر پیش نمایش شد و بعد در تاریخ 13 مارس به طور رسمی روی پرده رفت که با فروش 24.4 میلیون دلار اولین فیلم پر فروش Disney در سال 2009 بود که بعدا با فروش 67 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 39 میلیون دلار در سراسر جهان توانست به طور کل فروش 106 میلیون دلار در مقابل بودجه ساخت 50 میلیون دلاری خود داشته باشد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Race to Witch Mountain 2009

مشخصات دیگر فیلم Race to Witch Mountain 2009 :

– ژانر : ماجرایی – علمی تخیلی

– کارگردان : Andy Fickman

– شرکت سازنده : Walt Disney Studios – Motion Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2009

– مدت زمان : 99 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 0 ثانیه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Race to Witch Mountain 2009

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *