دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Sanctum 2011

Sanctum محصول سال 2011 فیلم آمریکایی – استرلیایی با ژانر ماجرایی است که توسط استدیو Universal Pictures ساخته شده است . گروهی از غارنوردان شامل رهبر گروه،Frank McGuire، پسر ۱۷ ساله‌اش Joshua “Josh” McGuire، دوست و همراه قدیمی Franc به نام George ، یک شخص پولدار به نام Carl Hurley و دوست دختر Frank به نام Victoria “Vic” Elaine و همراهانی دیگر برای اکتشاف وارد غاری ژرف به نام غار Esa’ala در Papua New Guinea (گینه نو) می‌شوند. ورودی این غار به صورت چاه وسیعی در میان جنگل است و از کف آن شبکه‌ ای از دالان‌ها و دهلیزها ادامه می‌یابد که به گمان این غارنوردان باید در جایی به اقیانوس برسد اما بخش ارتباط غار با دریا هنوز کشف نشده ‌است. Frank ، رهبر گروه، که در غواصی استاد است در اعماق غار و در کناره مرز قسمت ناشناخته غار اتراقگاهی برقرار کرده و تیم او چند هفته‌ای است در آن محل سرگرم آمادگی برای پیشروی بیشتر به درون دالان‌های زیرآبی هستند. Frank و یکی از همراهان به نام Judes در حال اکتشاف دالانی به نام «تنگنای شیطان» با سانحه ‌ای رو به‌ رو می‌شوند که به مرگ Judes می‌انجامد و این باعث مرافعه و ناهماهنگی میان گروه می‌شود. Josh نیز همواره به رفتار و به عشق غارنوردی پدر خود Franc انتقاد دارد و منش و اخلاق پدرش را زیر سؤال می‌برد.  توفانی شدید در سطح جنگل، برفراز غار آغاز به وزیدن و بارش شدید می‌کند و تیم داخل غار که ارتباطشان با سطح تقریباً قطع شده‌است با ریزش شدید آب به درون دالان‌ها و دهلیزهای غار روبه‌رو می‌شوند. با جابجایی تخته‌سنگ‌ها بر اثر فشار آب، راه برگشت این تیم بسته می‌شود و آن‌ها ناچار می‌شوند وارد راه دیگر، یعنی راه بخش‌های ناشناخته بشوند و …

دانلود فیلم سینمایی Sanctum 2011

سایر توضیحات : فیلم Sanctum به کارگردانی Alister Grierson ساخته شده است . نویسندگی آن را نیز John Garvin و Andrew Wight برعهده داشته اند . از بازیگران ستاره ای که در این فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Richard Roxburgh , Rhys Wakefield , Alice Parkinson , Dan Wyllie و Ioan Gruffudd اشاره کرد . فیلم Sanctum با بودجه ساخت 30 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن فروش 108.6 میلیون دلار در سراسر دنیا داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Sanctum 2011

مشخصات دیگر فیلم Sanctum 2011 :

– ژانر : جنایی

– کارگردان : Alister Grierson

– شرکت سازنده : Universal Pictures

– محصول کشور : آمریکا – استرلیا

– تاریخ انتشار : 2011

– مدت زمان : 109 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 48 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

Sanctum 2011

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *