دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Spectral 2016

در شهرهای جنگ زده یک گروه از نیروهای ویژه دلتا سریعا توسط یک فرد مرموز و نامرئی کشته می شوند . در ایالت ویرجینیا یک محقق به نام دکتر Mark Clyne از بخش DARPA ماموریتی تازه از رئیس خود مبنی بر سفر به مولداوی دریافت می کند جایی که نیروهای آمریکا در حال حاضر در آن مستقر بوده و در جنگ مولداوی مشارکت دارند . هدف از این ماموریت بررسی عکس هایی می باشد که با طیف گسترده ای گرفته شده و فعالیت های مشکوک عده ای از سربازان را نشان می دهد . بعد از سفر به مقر نیروهای هوایی آمریکا در Chișinău او با ژنرال Orland که فرمانده گروه نیروهای US می باشد و افسر سی آی ای Fran Madison ملاقات می کند . مدیسون کسی است که فرماندهی نیروهای دلتا را برعهده داشته است . آنها به بررسی عکس های گرفته شده توسط ماهواره های گوگل می پردازند و در مورد مشکل جدی که پیش روی آنها قرار دارد تصمیم گیری می کنند .

دانلود فیلم سینمایی Spectral 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Spectral 2016 در ژانر اکشن , تریلر , علمی تخیلی می باشد که توسط Nic Mathieu کارگردانی شده است و Ian Fried به همراه Nic Mathieu وظیفه ی نویسندگی ان را برعهده داشته اند . Mathieu که تا پیش از این تجربه ای در ساخت فیلم نداشته است ورود به این عرصه را با این فیلم شروع کرده است و امیدوار است تا بتواند شروعی خوب در صنعت فیلسازی داشته باشد . این فیلم در تاریخ 9 دسامبر 2016 منتشر گردید از بازیگرانی که در آن به ایفای نقش پرداختند می توان به Clayne Crawford , Emily Mortimer و James Badge Dale اشاره کرد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Spectral 2016

مشخصات فیلم سینمایی Spectral 2016 :

– ژانر : اکشن – تریلر – علمی تخیلی

– کارگردان : Nic Mathieu

– نویسنده : Nic Mathieu , Ian Fried

– استودیوی سازنده : Legendary Entertainment

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 0 ثانیه

– تاریخ انتشار : 9 دسامبر 2016

– مدت زمان : 107 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Spectral 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *