دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی The Karate Kid 2010

The Karate Kid محصول سال 2010 فیلم چینی – ایالات متحده در ژانر رزمی و کمدی – درام است که توسط استدیو Columbia Pictures ساخته شده است . این فیلم بازسازی شده از روی یک فیلم ساخته شده در سال ۱۹۸۴ است که درباره هنرهای رزمی بوده و در ۲۰۱۰ منتشر شد. هنگامی مادر Dre Parker به دلایل کاری مجبور به نقل مکان به چین می شود Dre پسر 12 ساله خود را در سرزمین بیگانه می یابد . Dre هرچند کمی کاراته بلد ولی مهارت و قدرت او برای مقابله با قلدور های مدرسه کافی نیست . Dre با فردی به نام (Jackie Chan) Mr. Han آشنا و با وی دوست می شود که Mr. Han یک مکانیک و همچنین یک استاد kung fu است . Mr. Han تمام تکنیک های kung fu را به Dre می آموزد تا به امید این که تمام رقیب های خود را در مسابقه شکست داده و دشمنی او با قلدر های مدرسه به پایان برسد پس از این به بعد Dre مجبور است …

دانلود فیلم سینمایی The Karate Kid 2010

سایر توضیحات : فیلم The Karate Kid توسط Harald Zwart کارگردانی شده است که وی یک کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده اهل نروژ است و همچنین کارگردان فیلم‌هایی همچون ابزارهای The Mortal Instruments: City of Bones بوده است. نویسندگی فیلم را نیز Christopher Murphey بر عهده داشته است . از بازیگرانی که در این فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Jaden Smith که او یک بازیگر کودک، رقصنده و رپر آمریکایی و پسر Willard Christopher “Will” Smith و Jada Koren Smith است. او با بازی در فیلم‌های The Pursuit of Happyness و The Day the Earth Stood Still  شناخته شد و با نقش‌آفرینی در فیلم The Karate Kid در سال ۲۰۱۰ به شهرت بیشتری رسید. و همچنین Jackie Chan اشاره کرد . فیلم The Karate Kid با بودجه ساخت 40 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن در سراسر دنیا فروش 359.1 میلیون دلار داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی The Karate Kid 2010

مشخصات دیگر فیلم The Karate Kid 2010 :

– ژانر : کمدی – رزمی – درام

– کارگردان : Harald Zwart

– شرکت سازنده : Columbia Pictures

– محصول کشور : آمریکا – چین

– تاریخ انتشار : 2010

– مدت زمان : 133 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 0 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی – فارسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

The Karate Kid 2010

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *