دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی The Meg 2018 + زیرنویس فارسی

داستان فیلم درباره فردی به نام جوناس تیلور ( Jonas Taylor ) است . اعضای یک تیم نجات که توسط جوناس رهبری می شود، می خواهند گروهی از ملوانان که در یک زیردریایی هسته ای گیر افتاده اند را نجات دهند . مدتی می گذرد و جوناس متوجه می شود که یک موجود ناشناخته درحال آسیب رساندن به بدنه زیردریایی است . دو تا از اعضای گروه نجات، در زیردریایی آسیب دیده گیر افتاده اند . آنها می خواهند مدتی صبر کنند اما تیلور آنها را ترک می کند چون می ترسد که اگر صبر کنند، همه آنها می میرند . همانطور که آنجا را ترک می کنند، زیردریایی آسیب دیده منفجر می شود و … . فیلم سینمایی مگ The Meg 2018 به کارگردانی Jon Turteltaub و Dean Georgaris, Jon Hoeber, Erich Hoeber در تاریخ 10 آگوست 2018 در کشور آمریکا منتشر شد . از ستارگان این فیلم می توان به Jason Statham, Bingbing Li, Rainn Wilson اشاره کرد . برای ساخت این فیلم بین 130 تا 178 میلیون دلار هزینه شد و تا به امروز 527.8 میلیون دلار فروش داشته است .

 

The Meg 2018 - Screen

 

مشخصات فیلم سینمایی The Meg 2018 :

– ژانر : اکشن – ترسناک – علمی تخیلی

– کارگردان : Jon Turteltaub

– نویسندگان : Dean Georgaris, Jon Hoeber, Erich Hoeber

– استودیوهای سازنده : Jean Doumanian Productions,Low Spark Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 10 آگوست 2018

– ستارگان : Jason Statham, Bingbing Li, Rainn Wilson

– مدت زمان : 1 ساعت و 53 دقیقه

– مدت زمان سانسور : 0 ثانیه

– کیفیت نمایش : 720p و 1080p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

 

A rescue team led by Jonas Taylor is saving a group of sailors trapped inside a sunk nuclear submarine when Jonas sees the hull of the submarine being damaged by an unknown creature. Two rescuers are stuck in the damaged submarine and say their return to the rescue submersible will take a few minutes. Taylor leaves them behind because he is afraid they will all die if they wait. As they leave, the damaged sub explodes. Taylor’s claim that a giant sea creature caused the disaster was dismissed by his teammate Dr. Heller, who believes Taylor was affected with pressure-induced psychosis and blames Jonas for the loss of their friends.

  • 1 replies
    1. سامان says:

      سلام و خسته نباشید خدمت تیم محترم دانلود فارسی

      میخواستم ازتون تشکر کنم

      واقعا در زمینه فیلم و سریال خارجی ، عالی کار میکنید

      امیدوارم همینطور با قدرت به کارتون ادامه بدین

      با آرزوی بهترینها برای شما

      موفق و پیروز باشید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *