دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم The Night Comes for Us 2018 + زیرنویس فارسی

داستان فیلم درباره مردی به نام ایتو ( Ito ) است که در گذشته عضو گروه خلافکاران آسیایی ( Six Seas ) است . گروه Six Seas اهالی یک روستا را قتل عام می کنند و فقط کودکی به نام Reina باقی می ماند، هنگامی که سربازان سعی می کنند او را به قتل برسانند، ایتو از Reina محافظت می کند و سربازان را می کشد اما خودش زخمی می شود . او Reina را در یک آپارتمان مخفی می کند و دوست قبلی ایتو، یعنی Sinta ، دختر بچه را پیدا می کند . sinta ، ایتو را به خاطر نجات آن دختر بچه سرزنش می کند چون اگر یکی از اعضای گروه Six Seas نافرمانی کند همه ی آنها می میرند . ایتو به دوستش Faith می گوید که می خواهد برای خودش و Reina هویت جدید ایجاد کند و از اندونزی برای زندگی بهتر، برود اما … . از ستارگان و بازیگران این فیلم می توان به  Iko Uwais, Joe Taslim, Julie Estelle, Shareefa Daanish, Sunny Pang, Zack Lee اشاره کرد . فیلم سینمایی شب برای ما می آید The Night Comes for Us 2018 به کارگردانی و نویسندگی Timo Tjahjanto در تاریخ 19 اکتبر 2018 در کشور ایالات متحده آمریکا منتشر شد .

 

The Night Comes for Us - Screen

 

مشخصات فیلم سینمایی The Night Comes for Us 2018 :

– ژانر : اکشن – هیجانی

– کارگردان : Timo Tjahjanto

– نویسندگان : Timo Tjahjanto

– استودیوهای سازنده : Screenplay Infinite Films,XYZ Films

– محصول کشور : اندونزی – آمریکا

– تاریخ انتشار : 19 اکتبر 2018

– ستارگان :  Iko Uwais, Joe Taslim, Julie Estelle

– مدت زمان : 2 ساعت و 47 ثانیه

– مدت زمان سانسور : 0 ثانیه

– کیفیت نمایش : 720p و 1080p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

 

After massacring a village in response to stolen Triad money, Ito discovers the last survivor, a young girl named Reina. When the Triad soldiers are about to kill her, Ito instead kills them all, and is wounded himself. He hides Reina in an apartment, and his ex-girlfriend Sinta finds her. While tending to his wounds, she berates him for saving the girl. It’s revealed that if a Six Seas disobeys orders, they will be killed. Shinta calls Ito’s friend Fatih for help, and Ito reveals that he plans to attain new identities for Reina and himself, and will leave Indonesia for a better life.

  • 2 replies
    1. ابراهیم کورشی says:

      سلام ببخشید دوتا فیلم درخواستم داشتم که اگه لطف کنید با سانسور صحنه های فقط غیر اخلاقی و +18 سال توی سایت خوبتون بگذارید… فیلم سینمایی (قوی سیاهBlack Swan) و (شهوت احتیاط Lust, Caution)… باور کنید از اون فیلم هایی هستن که ایده و فکری پشتشونه ولی به هر حال واقعا سانسور احتیاج دارن… واقعا بهتره این جور فیلم ها رو سانسور کنید واگرنه فیلم هایی که فقط صحنه های بوسه و بغل و رقص داره سانسور احتیاج نداره

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *