دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی The Wall 2017 + دوبله فارسی

داستان فیلم سینمایی دیوار 2017 ماجرای دو سرباز کهنه کار آمریکایی جنگ عراق را روایت می کند. این دو سرباز که ایزاک و شین نام دارند برای شناسایی موقعیت یک تک تیرانداز عراقی که کارکنان خط لوله و چند نیروی آمریکایی را کشته است به موقعیت اعزام می شوند. بعد از ساعت ها انتظار «شین» تصمیم به پیشروی می گیرد، غافل از اینکه تک تیر انداز عراقی منطقه را به طور کامل تحت تیررس دارد و کار به جایی میرسد که تنها محافظ آنها دیوار ناپایداری می شود که هر لحظه امکان ریزش آن هست. حال آن دو باید تلاش کنند که یا خود را از تک تیرانداز خلاص کنند و فرار کنند یا با شناسایی موقعیت او، کارش را بسازند. این درام مهیج و جنگی محصول کشور آمریکا است و بازیگرانی چون آرون تایلر جانسون و جان سینا ستاره دنیای کشتی کج در آن نقش آفرینی کرده اند. همچنین دیوار با بودجه 3 میلیون دلاری ساخته شد و به فروش 3.9 میلیون دلاری رسید.

دانلود فیلم سینمایی The Wall 2017

سایر توضیحات: فیلم سینمایی The Wall 2017 توسط کارگردان آمریکایی یعنی Doug Liman ساخته شده است که سابقه کارگردانی فیلم هایی از جمله Jason Bourne ، Edge of Tomorrow و Mr. & Mrs. Smith را دارد. همچنین Dave Bartis برنامه ساز معروف آمریکایی وظیفه تهیه کنندگی آن را برعهده داشته. طرح و فیلنامه دیوار اثریست از Dwain Worrell که به بهترین نحو ممکن آن را به رشته تحریر درآورده است. در فیلم سینمایی The Wall 2017 بازیگرانی نظیر Aaron Taylor-Johnson در نقش ایزاک، John Cena در نقش شین و Laith Nakli در نقش جوبا ایفای نقش کرده اند. این فیلم توسط کمپانی سینمای Big Indie Pictures ساخته شده است و حق پخش آن به شرکت Roadside Attractions تعلق دارد. بدون شک فیلم سینمایی دیوار 2017 یکی از بهترین فیلم های جنگی و درام سال می باشد که قطعا از دیدن آن لذت خواهید برد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی The Wall 2017

مشخصات فیلم سینمایی The Wall 2017 :

– ژانر : درام – مهیج – جنگی

– کارگردان : Doug Liman

– نویسنده : Dwain Worrell

– استودیوی سازنده : Big Indie Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 12 می 2017

– مدت زمان : 81 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی – فارسی

– کیفیت نمایش : 1080p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

The Wall 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *