دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Tinker Tailor Soldier Spy 2011 دوبله فارسی

Tinker Tailor Soldier Spy محصول سال 2011 فیلم آلمانی – فرانسوی – بریتانیا در ژانر جاسوسی و جنگ است که توسط استدیو Focus Features ساخته شده است . داستان فیلم در سال ۱۹۷۳ اتفاق می‌افتد. در حال حاضر جنگ سرد باعث شده تا کشورها چهار چشمی حواسشان به حرکات مشکوک و غیرمنتظره یکدیگر باشد تا مبادا کشوری دست از پا خطا کند و شعله جنگ دیگری برافروخته شود. سرویس اطلاعات جاسوسی بریتانیا (که در این فیلم با نام ساختگی «Circus» شناخته می‌شود) نیز به نوبه خود سعی در کنترل اوضاع دارد و به دنبال راهی برای کاهش تنش میان کشورهاست. در جدیدترین مأموریت این سازمان، یکی از افراد ارشد سازمان به نام کنترل تصمیم می‌گیرد جاسوسی را به شهر بوداپست مجارستان بفرستد تا در آنجا سر و گوشی آب دهد، اما این مأموریت بنا به دلائل نامعلومی با شکست مواجه می‌شود و به همین جهت، کنترل اجباراً از کار کنار گذاشته می‌شود. اما این شکست برای بریتانیا چندان خوشایند نیست چراکه به حیثیت این سازمان در جهان خدشه وارد شده است. از اینرو تصمیم گرفته می‌شود تا یک جاسوس کارکشته به نام جورج اسمایلی که در حال حاضر در بازنشستگی به سر می‌برد را به کار برگردانند تا از خیانتهای انجام گرفته پرده بردارد. اسمایلی با قبول درخواست سازمان، بار دیگر بر سر کار خود باز می‌گردد اما متوجه می‌شود که اوضاع بسیار پیچیده‌تر از آن است که سازمان فکر می‌کرده…

دانلود فیلم سینمایی Tinker Tailor Soldier Spy 2011

سایر توضیحات : فیلم Tinker Tailor Soldier Spy به کارگردانی Tomas Alfredson کارگردان سوئدی ساخته شده است . نویسندگی فیلم را نیز Bridget O’Connor و Peter Straughan برعهده داشته اند . از بایگرانی که در این فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Gary Oldman , Colin Firth , Tom Hardy , John Hurt , Toby Jones , Mark Strong , Benedict Cumberbatch و Ciarán Hinds اشاره کرد.فیلم با تحسین منتقدان و نویسندگان سینمایی روبرو شد. بازی Gary Oldman نیز ستوده شد و جوایز زیادی از جمله جایزهٔ بهترین فیلمنامهٔ اقتباسی را از بفتا از آن خود کرد. فیلم Tinker Tailor Soldier Spy با بودجه ساخت 21 میلیون ذلار توانست بعد از اکران شدن در سراسر دنیا فروش 86 میلیون دلار داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Tinker Tailor Soldier Spy 2011

مشخصات دیگر فیلم Tinker Tailor Soldier Spy 2011 :

– ژانر : جاسوسی – جنگی

– کارگردان : Tomas Alfredson

– شرکت سازنده : Focus Features

– محصول کشور : آلمانی – فرانسوی – بریتانیا

– تاریخ انتشار : 2011

– مدت زمان : 127 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 2 دقیقه 34 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Tinker Tailor Soldier Spy 2011

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *