دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Valerian and the City of a Thousand Planets 2017

داستان فیلم سینمایی والرین و شهر هزار سیاره در قرن 28 ام در جریان است، جایی که مامور نیروهای ویژه والرین (با بازی دین دی‌هان) به همراه همکار خود Laureline جهت ایجاد نظم در سرتاسر زمین های انسان ها با هم کار می کنند. وزیـر دفـاع این دو را مامور می کند تا به شهر Alpha بروند، شهری مملو از موجودات عجیب و غریب که در کنار انسان ها با صلح زندگی می کنند. این شهر در مرکز خود رازی دارد و آن این است که نیرویی شیطـانی که وجود صلح در این شهر را تهدید میکند، در حال آماده شدن برای حلمه است. والرین و Laureline می بایست هر چه سریع تر این تهدید را خنثی کنند ، قبل از اینکه هزار سیاره هرج و مرج فرا گیرد. این دو می بایست نه تنها آلفا، بلکه کل دنیا را نجات دهند ، قبل از اینکه دیر شود. این فیلم از روی کتابی کمیک با همین عنوان ساخته شده است. از بازیگران آن می‌توان به دین دی‌هان، کارا دلوین، کلایو اوون، ریحانا و کریس وو اشاره کرد.

دانلود فیلم سینمایی Valerian and the City of a Thousand Planets 2017

سایر توضیحات: دانلود فیلم سینمایی Valerian and the City of a Thousand Planets 2017 توسط Luc Besson کارگردانی شده است و خود او وظیفه تهیه کنندگی آن را نیز برعهده داشته است. موسیقی آن نیز اثری از Alexandre Desplat می باشد. فیلم نامه این اثر با اقتباس از رمانی به همین نام، به نویسندگی Pierre Christin نوشته شده است. این سینمایی توسط EuropaCorp تولید شده است و حق پخش آن به شرکت EuropaCorp Distribution تعلق دارد. هزینه ساخت آن 197 میلیون دلار بوده و توانسته است 225 میلیون در گیشه فروش داشته باشد. بدون شک این سینمایی یکی از بهترین های سال در ژانر تخیلی – اکشن می باشد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Valerian and the City of a Thousand Planets 2017

مشخصات فیلم سینمایی Valerian and the City of a Thousand Planets 2017 :

– ژانر : تخیلی – اکشن

– کارگردان : Luc Besson

– نویسنده : Luc Besson

– استودیوی سازنده : EuropaCorp Distribution

– محصول کشور : فرانسه

– تاریخ انتشار : 21 ژانویه 2017

– مدت زمان : 137 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 720p – 1080p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Valerian and the City of a Thousand Planets 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *