دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Wheelman 2017

خلاصه داستان فیلم سینمایی راننده 2017 از این قرار است که راننده‌ی یک گروه سارق پس از سرقت از یک بانک، درست زمانی که احساس می کند همه چیز به شکل طبیعی پیش رفته و همه کارها درست ازآب درآمده، درمی‌یابد که به او در حین انجام ماموریت خیانت شده است و سرش را کلاه گذاشته اند که این مسئله برای او بسیار غیر قابل تحمل است تا جایی که او عصبانی می شود و به همین منظو تصمیم می‌گیرد شخصی را که به وی خیانت کرده‌ است ، پیدا کند و به به سبک خودش به این قضیه فیسره دهد تا بتواند انتقام این خیانت را بگیرد. در این راه او با حوادث و چالش های فراوانی روبرو می شود و باید تمام تلاشش را بکند تا برنده شود.

دانلود فیلم سینمایی Wheelman 2017

سایر توضیحات: فیلم سینمایی Wheelman 2017 توسط Jeremy Rush کارگردانی شده است و Joe Carnahan وظیفه تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. طرح و فیلنامه این سینمایی نیزJeremy Rush به رشته تحریر درآورده است. همچنین موزیک آن را Brooke Blair ساخته است که از نکات قابل توجه می باشد. در فیلم سینمایی Wheelman 2017 بازیگرانی نظیر Frank Grillo ، Garret Dillahunt ، Caitlin Carmichael ، Wendy Moniz ، Shea Whigham و Slaine ایفای نقش کرده اند. این فیلم آمریکایی توسط کمپانی سینمایی The Solution  تولید شده است و. حق پخش آن به شرکت Netflix تعلق دارد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Wheelman 2017

مشخصات فیلم سینمایی Wheelman 2017 :

– ژانر : اکشن

– کارگردان : Jeremy Rush

– نویسنده : Jeremy Rush

– استودیوی سازنده : The Solution

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 20 اوکتبر 2017

– مدت زمان : 1 ساعت و 22 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p – 1080p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Wheelman 2017

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *