دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Winters Bone 2010 دوبله فارسی

Winter’s Bone محصول 2010 فیلم آمریکایی با ژانر درام است که توسط استدیو Roadside Attractions ساخته شده است . این فیلم اقتباسی ادبی از رمانی به همین نام نوشتهٔ Daniel Woodrell در سال ۲۰۰۶ است . این فیلم برندهٔ جایزهٔ بهترین فیلم دراماتیک از جشنوارهٔ Sundance ۲۰۱۰ شده ‌است. این فیلم روایتگر سختی‌های دختری ۱۷ ساله به نام Ree Dolly  است که به اجبار، قصد یافتن پدر فراری ‌اش در کوه‌های Ozark را دارد. پدر خانواده که به دلیل جرائم مواد مخدر پیش ‌تر دستگیر شده بود، با گرو گذاشتن تنها خانه‌ شان موقتاً آزاد و سپس فراری شده‌ است. بنابراین Ree مجبور است پدرش را بیابد تا خانواده ‌اش را از آوارگی در زمستان سخت آن منطقه نجات بدهد.

دانلود فیلم سینمایی Winters Bone 2010

سایر توضیحات : فیلم Winter’s Bone توسط کارگردان آمریکایی Debra Granik ساخته شده است و نویسندگی آن نیز هم برعهده خود کارگردان (Debra Granik) و Alix Madigan بوده است . Jennifer Lawrence بازیگر ستاره فیلم است که او بازیگر آمریکایی است. اولین نقش بزرگ وی با حضور در مجموعه تلویزیونی «بیل انگوال» رقم خورد. سپس در فیلم‌هایی چون The Burning Plain و Winter’s Bone  توجه منتقدان را به خود جلب کرد و برای اولین بار توانست نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شود. در زمان نامزدی ‌اش برای دریافت این جایزه، وی دومین فرد تاریخ سینما بود که در جوان‌ترین سن موفق به نامزدی برای این جایزه شده است. Jennifer Lawrence  را همچنین بخاطر نقشش در فیلم X-Men: First Class ,محصول سال ۲۰۱۱ می‌شناسند. او در فیلم X-Men: Days of Future Past ۲۰۱۴ نیز نقش‌آفرینی کرد. از دیگر فیلم‌های بسیار موفق وی می‌توان به The Hunger Games اشاره نمود. از دیگر بازیگران فیلم Winter’s Bone می توان به John Hawkes , Lauren Sweetser , Garret Dillahunt , Dale Dickey و Shelley Waggener اشاره کرد . فیلم Winter’s Bone با بودجه ساخت 2 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن در تاریخ 21 ژوئن 2010 فروش 16.1 میلیون دلار داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Winters Bone 2010

مشخصات دیگر فیلم Winters Bone 2010 :

– ژانر : درام

– کارگردان : Debra Granik

– شرکت سازنده : Roadside Attractions

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2010

– مدت زمان : 100 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 0 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی – فارسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Winters Bone 2010

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *