دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی فیلم سینمایی X-Men The New Mutants 2018

فیلم سینمایی مردان ایکیس جهش یافته های جدید، تازه ترین عنوان از سری فیلم های X-men  می باشد. در آخرین قسمت این مجموعه شاهد که logan 2017 نام داشت شاهد مرگ آخرین جهش یافته های بازمانده ینی پروفسور اگزاویر و ولوورین بودیم جایی که به نظر پایانی بر مجموعه فیلم های مردان ایکس بود. اما داستان این سری کمیک تمامی ندارد و بعد ساخت سریال های legion و the gifted حالا شاهد سینمایی جدید سری مردان ایکس هستیم بنام جهش یافته های جدید. داستان فیلم در یک خانه که شباهت زیادی به تیمارستان دارد، جریان دارد که در این مکان گروهی میوتنت نوجوان که هنوز قدرت خود را کاملا به‌دست نیاورده‌اند، نگه‌داری می‌شوند. جهش یافته های جوان می خواهند که به قهرمانان جدید تبدیل شده و قصد دارند راه قهرمانان پیش از خود را ادامه دهند، در میان آنها فارغ التحصیلان مدرسه چارلز اگزاویر نیز وجود دارند.

دانلود فیلم سینمایی X-Men The New Mutants 2018

سایر توضیحات: فیلم سینمایی X-Men The New Mutants 2018 توسط کارگردان جوان آمریکایی یعنی Josh Boone ساخته شده است و Simon Kinberg وظیفه تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. فیلمنامه آن را Josh Boone و Knate Lee با اقتباس از مجله ی کمیکی به همین نام به رشته تحریر درآورده اند. در فیلم سینمایی X-Men The New Mutants 2018 بازیگرانی نظیر Anya Taylor-Joy ، Maisie Williams ، Charlie Heaton ، Henry Zaga ، Blu Hunt و Alice Braga ایفای نقش کرده اند. این فیلم سینمایی جذاب توسط Marvel Entertainment تولید شده است و حق پخش آن به شرکت 20th Century Fox تعلق دارد. بدون شک این فیلم یکی از بهترین های سری مردان ایکس می باشد.

مشخصات فیلم سینمایی X-Men The New Mutants 2018 :

– ژانر : ابرقهرمانی – ترسناک

– کارگردان : Josh Boone

– نویسنده : Knate Lee

– استودیوی سازنده : Marvel Entertainment

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 13 آپریل 2018

– مدت زمان : نامشخص

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

X-Men The New Mutants 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *