دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینماییIt 2017 + دوبله فارسی

داستان فیلم سینمایی آن 2017 در شهر کوچک و خیالی دِری در ایالت مِین اتفاق می‌افتد و درباره‌ی هفت کودک هست که در این شهر باید با مشکلات زندگی ، قلدرهای مدرسه و همچنین با هیولایی که خود را به شکل یک دلقک ترسناک به نام پنی‌وایز در آورده است ، مقابله کنند. آن ها در این راه با چالش های فراوان و ترسناکی روبرو می شوند که ممکن است به قیمت جانشان تمام شود. تماشای «آن» روی پرده‎ی سینما نشان می‎دهد رمان «استفان کینگ» واقعا چقدر عجیب بوده است. اقتباس از یک کتاب ۱۰۰۰ صفحه‎ای برای یک فیلم سینمایی (یا نیمی از آن)، یعنی همان کاری که کارگردان «آندرس موشیتی» انجام داده، به خودی خود کاری دشوار است، چه رسد به آنکه با رمانی طرف باشید که یک لاک‎پشت کهکشانی و یک دلقک تغییر شکل دهنده‎ی فناناپذیر هم داشته باشد که از وحشت کودکان تغذیه می‎کند. در اقتباس سینمایی «آن»، نویسندگان «چیس پالمر»، «گری داوبرمن» و «کری فوکوناگا» (که آخری در یک مقطعی کارگردان نیز بود) تغییرات زیادی در کتاب «کینگ» ایجاد کرده‎اند. بعضی‎ از این تغییرات خوبند و برخی هم بد، اما همه‎ی آن‎ها در خدمت شیوه‎ی قصه‎گویی سه بخشی هستند.

دانلود فیلم سینماییIt 2017 + دوبله فارسی

سایر توضیحات: فیلم سینمایی It 2017 توسط کارگردان با تجربه آرژانتینی یعنی Andy Muschietti ساخته شده است و Roy Lee که از برنامه سازان معروف می باشد وظیفه ی تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. فیلمنامه آن توسط Chase Palmer با اقتباس از رومانی به همین نام نوشته ی Stephen King ، به رشته ی تحریر درآمده است. موسیقی این فیلم سینمایی نیز توسط Benjamin Wallfisch ساخته شده است که سابقه ی کار هایی چون Annabelle: Creation ، Lights Out ، Within و Blade Runner 2049 را در کارنامه اش دارد. این سینمایی مهیج توسط کمپانی New Line Cinema ساخته شده است و حق پخش آن به کمپانی Warner Bros. Pictures تعلق دارد. در فیلم سینماییIt 2017 بازیگرانی نظیر Jaeden Lieberher ، Wyatt Oleff ، Sophia Lillis ، Finn Wolfhard و Bill Skarsgård ایفای نقش کرده اند. این توانست با فروش 698 میلیون دلاری پر فروش ترین فیلم ترسناک تاریخ شود و توجه بسیاری از منتقدین را به خودش جلب کرد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینماییIt 2017 + دوبله فارسی

مشخصات فیلم سینمایی It 2017 :

– ژانر : ترسناک – مهیج

– کارگردان : Andy Muschietti

– نویسنده : Andy Muschietti

– استودیوی سازنده : Warner Bros. Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 8 سپتامبر 2017

– مدت زمان : 2 ساعت و 15 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی / فارسی

– کیفیت نمایش : 720p – 1080p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

It 2017

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *