دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مرگ ماهی با 3 کیفیت

داستان فیلم در مورد مادری می باشد که پس از مرگش , فرزندان او به خانه اش می آیند و از طریق پرستاری که مادرشان داشت متوجه می شوند که مادر وصیت کرده سه روز بعد از مرگش او را به خاک بسپارند . وصیتی که به شکل مکتوب وجود ندارد و هیچ کدام از فرزندان هم از آن اطلاع نداشتند . دخترها و پسران به ترتیب در خانه ی دور افتاده ی مادر جمع می شوند و مشکلات و درگیرهای درونی آنها خود را کم کم نشان می دهد . این اختلافات گاهی آرام و گاهی به شکل پر تنش پیش می رود . خش‌هایی از زندگی و وجوه شخصیتی آن‌هاست که از میان جملاتشان درک می‌شود. تلاش‌های فیلم در این راه برای بعضی شخصیت‌ها با موفقیت همراه بوده است اما در موارد متعددی غیر کاربردی و بیهوده به نظر می‌رسد و گاهی اگرچه ایده و فکر پشت درگیری‌ها درست و منطقی است اما پرداخت دم‌دستی باعث شده شخصیت در سطح بماند.

دانلود فیلم مرگ ماهی

سایر توضیحات : فیلم سینمایی مرگ ماهی توسط روح الله حجازی کارگردانی , نویسندگی و تهیه کنندگی شده است . فیلم مرگ ماهی در راستای فیلم های پیشین آقای حجازی می باشد و او با این فیلم یک سه گانه را تشکیل داده است . ” زندگی خصوصی آقا و خانم میم ” , ” زندگی مشترک آقای محمودی و بانو ” دو فیلم دیگر می باشد . این سه فیلم سلیقه ی آقای حجازی را در ژانر درام نشان می دهد . این اثر با داشتن عناصر ظریف فیلم سازی به یکی از فیلم های موفق این ایام تبدیل شده است . نیکی کریمی , علی مصفا , پانتآ بهرام , طناز طباطبایی , بابک حمیدیان , سحر دولتشاهی و بسیاری بازیگران دیگر از ستاره های فیلم مرگ ماهی می باشند .

مشخصات فیلم سینمایی مرگ ماهی :

– ژانر : درام

– کارگردان : روح الله حجازی

– نویسنده : روح الله حجازی

– فروش گیشه : 575,640,000

– محصول کشور : ایران

– تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1395

– مدت زمان : 110 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *