دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند فرشاد آقای گل با 4 کیفیت

داستان از جایی شروع می شود که یک عکاس علاقمند به فوتبال به مرور شیفته هنرنماییِ پسری با استعداد به نامِ فرشاد پیوس می شود . از دریچه نگاه این عکاس در این مستند سفری به دلِ تاریخ با تصاویری بدیع و دیده نشده خواهیم داشت، مروری می کنیم بر زندگی بهترین گلزن تاریخِ فوتبال باشگاهی ایران و هنرنمایی کسی که عناوینِ آقای گلی را یکی پس از دیگری به تصاحب در آورد . در این مستند شاهد حضور ستارگان تاریخ فوتبال ایران مانند علی پروین، علی دایی، امیر قلعه نویی و … خواهید بود . فرشاد پیوس آقای گل تاریخ فوتبال ایران است که در 22 دی 1340 در تهران متولد شد . او بازی را در تیم راه‌ آهن آغاز کرد و سپس به باشگاه شاهین پیوست، پس از آن به تیم نیروی هوایی و در سال 1364 به پرسپولیس تهران رفت و بعد از سه سال برای بازی در تیم الاهلی به قطر رفت و بعد از یک‌ سال بار دیگر به پرسپولیس تهران بازگشت و فوتبال را در این تیم به پایان رساند . او تقریبا در تمام رقابت هایی که حاضر می شد، عنوان آقای گلی را نصیب خود می کرد . فرشاد پیوس بهترین گلزن تاریخ رقابت های باشگاهی ایران و بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس می باشد که در این مستند بیشتر با او آشنا خواهید شد .

farshad aghaye goal - Screen

بازیگران : فرشاد پیوس، علی پروین، علی دایی، امیر قلعه نویی، عادل فردوسی پور، ناصر محمدخانی، حمیدرضا صدر، امیر حاج رضایی، مرتضی فنونی زاده، محمد پنجعلی، محمد مایلی کهن، ناصر ابراهیمی، محسن عاشوری، رضا حسن زاده، مرتضی کرمانی مقدم، بهزاد غلامپور، جمشید شاه محمدی، محمدحسن انصاریفر، اردشیر لارودی و رحیم یوسفی .

سایر عوامل : نویسنده و تدوین : جعفر صادقی – آهنگساز : امیر شمس – مدیر تصویربرداری : حمیدرضا کیوانفر – تصویربرداران : حمیدرضا کیوانفر و مسعود طهماسبی – اصلاح رنگ و نور: بهرام عظیمی – صدابردار: رضا عزیزی

 

مشخصات فیلم مستند فرشاد آقای گل :

– ژانر : مستند

– کارگردان : جعفر صادقی

– تهیه کننده : جعفر صادقی

– نویسنده : جعفر صادقی

– محصول کشور : ایران

– سال ساخت : 1396

– بازیگران : فرشاد پیوس، علی پروین، علی دایی، امیر قلعه نویی، عادل فردوسی پور، ناصر محمدخانی و …

– مدت زمان : 1 ساعت و 53 دقیقه

– کیفیت نمایش :480p – 720p – 1080p – 1080HQ

– فرمت فایل : MKV

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *