دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند کوتاه Under an Arctic Sky 2017

شش خواننده در امتداد سواحل یخ زده ایسلند قرار می گیرند، دانستن این که بدترین طوفان در بیست و پنج سال به این کشور وارد می شود. پایدار تاریکی و دریاهای طوفانی، آنها امواج کامل و تاریخ را با گشت و گذار در زیر نور شمالی کشف می کنند.این فیلم با شش خواننده همراه با عکاس ماجراجویی کریس بورکارد و فیلمساز بن Weiland همراه است که آنها به دنبال ناخن ناشناخته در fjords راه دور از منابع طبیعی Hornstrandir ایسلند. اجاره یک قایق، آنها از Isafjordur بر اثر بزرگترین طوفان فرود می آیند تا بیست و پنج سال طول بکشد. با شناختن این که طوفان باعث بوجود آمدن افسانه ای خدمه می شود، خدمه خوش بین هستند، اما هنگامی که طوفان آنها را به ساحل برساند، مواجه می شوند. تصمیم گیری در مورد حمل و نقل در جاده ها موجب بروز خشونت در زمستان های ایسلند می شود و این سوال را مطرح می کند که آیا جستجو برای زندگی خود خطرناک است یا خیر. علیرغم ناکامی ها، تیم بر این باور است که عدم اطمینان بهترین ترکیب برای کشف غیر قابل تصور است….

Under an Arctic Sky 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی Chris Burkard ، با حضور ستارگانی همچون Chris Burkard, Sam Hammer, Steve Hawk . این مستند ساخت کمپانی  Sweatpants Media که برای اولین بار در تارخ 23 April 2017 به نمایش در آمد. برنده دریافت جایزه Action Sports از جشنواره Newport Beach Film Festival 2017 نیز می باشد.

اطلاعات فیلم مستند Under an Arctic Sky 2017 :

کارگردان : Chris Burkard

نویسنده : Chris Burkard

ستارگان : Chris Burkard, Sam Hammer, Steve Hawk

محصول کمپانی :  Sweatpants Media

ساخت کشور : USA

+ زبان :  Icelandic | English

ژانر : Documentary | Short | Adventure | Sport

تاریخ انتشار : 23 April 2017

مدت زمان : 39 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.1/10

Under an Arctic Sky 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *