دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2016 Almost Sunrise

دو تن از جنگجویان بسیار سرخورده و پشیمان از جنگ عراق، به نام تام ووس (Tom Voss) و آنتونی اندرسون (Anthony Anderson) تصمیم به پیاده رفتن از میلواکی(Milwaukee)، ویسکانسین (Wisconsin) به لس آنجلس (Los Angeles) – بیش از 2700 مایل در 155 روز – برای کمک به آنها ،از طریق تجربیات جنگی که آنها را تحریک می کنند، افکار و دید دیگران نسبت به جنگ عراق آگاه سازند و حقایق پنهان جنگ را برای آن ها شرح دهند. در طول راه، این دو مرد آگاهی از درد ناشی از آسیب اخلاقی را افزایش دادند و بسیاری از سربازان کهنه کار با آن روبرو شدند و آنها را تشویق به درمان نمود.به عبارتی مستندی که تصویری از سفر حماسی دو دوست، سربازان پیشین، که به صدمات جانی جنگی و وسوسه فرار از طریق خودکشی می پردازند، در سراسر آمریکا راه می روند. گام به گام، تام ووس و آنتونی اندرسون با شیاطین که آنها را تحقیر می کنند مقابله می کنند، در حالی که کشف قدرت جامعه و معنویت برای درمان آنها هستند.

Almost Sunrise.2016.www.download.ir

طلوع آفتاب (Almost Sunrise) یک فیلم مستند آمریکایی است که در سال 2016 توسط مایکل کالینز ساخته شده و توسط مارتی سیهوکو تولید شده است. این داستان دو سربازی که در جنگ عراق شرکت داشته اند، تام ووس و آنتونی اندرسون را بازگو می کند، که در تلاش برای قرار دادن تجربه رزمی خود در پشت آنها، در مسیر آمدن 2700 مایل راه دور در سراسر آمریکا قرار دارد. این جشنواره جهانی خود را در مراسم افتتاحیه فستیوال کوهستانی Telluride در 27 مه 2016 به نمایش گذاشت.

اطلاعات فیلم مستند Almost Sunrise 2016 :

+ کارگردان : Michael Collins

+ نویسنده : Michael Collins, Eric Daniel Metzgar

+ ستارگان : Rebekah Voss, Thomas P. Voss

+ محصول کمپانی :  Thoughtful Robot Productions

+ ساخت کشور : USA

+ تاریخ انتشار : 11/ June /2016

+ ژانر : Documentary | Adventure | Drama | War

+ زبان : English

+ مدت زمان : 1 ساعت و 38 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 7.7/10

Almost Sunrise 2016

به روز رسانی :

1397/01/02 -- لینک دانلود اضافه گردید
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *