دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2016 The Seasons in Quincy: Four Portraits of John Berger

در سال 1973، برگر کلمبیا را ترک کرد تا در روستای کوچک آلپاین کوئینسی زندگی کند. او متوجه شد که کشاورزی کشاورزی دهقانان که هزاره ها را بنیان نهاده بود، نزدیک به یک تاریخی بود. او مصمم بود که بقیه عمر خود را صرف ادای شهادت این موجود ناپدید شود، خصوصا با شرکت در آن. سه گانه برگر به کارگرانشان، زندگی دهقانی این روستای آلپ و حومه اطراف آن را نشان می دهد. پرتره ما برگر را در ریتم فصل های کوینسی قرار می دهد.یکی از مخاطبین و طرفداران John Berger این مستند اینگونه بیان میکند : من این فیلم را در یک سفر گاه به گاه در تایپه تماشا کردم. این فیلم مستند چهار فصل مکالمه بزرگی را به حالت معمولی من انجام داد. این افکار عمیق را در مورد نحوه ارتباط با جهان و آنچه در زندگی ما بیشترین ارزش را دارد، به ارمغان آورده است. فیلمبرداری بسیار آرام و شاد بود که تقریبا می توانستم از صحنه ایجادشده نفس بکشم. من مدت زیادی طول کشید تا موضوعات زیادی را که باعث افزایش آن می شود و پدیده ای که در آن نگه داشته می شود.چهار فیلم مقاله ای که The Seasons in Quincy تشکیل می دهند هر کدام از جنبه های مختلف زندگی برگر را در Haute-Savoie به نمایش می گذارند و ایده ها و مضامین را از کار خود Berger با جو و اتمسفر، کوه های اطراف محل زندگی او ترکیب می کنند. هر فیلم به عنوان یک کار هنری منحصر به فرد ساخته شد اما آنها برای ساخت یک فیلم مشخص ترکیب می شوند. فصلی در Quincy نشان می دهد که چگونه فیلم می تواند فراتر از متن و فراتر از هنرهای زیبایی را به نمایش در آورد و یک پرتره چند لایه ارائه می دهد. این فیلم مستند بیش از یک نمایش است.

The Seasons in Quincy Four Portraits of John Berger.2016.www.download.ir

نتیجه یک پروژه پنج ساله توسط Tilda Swinton، Colin MacCabe و کریستوفر راث برای تولید یک پرتره از جان برجر هوشمند و داستان نویسی است. این توسط آزمایشگاه Derek Jarman Lab، یک مرکز صوتی و تصویری برای فیلمبرداری فارغ التحصیل در برکبک، دانشگاه لندن، با همکاری آهنگساز سیمون فیش ترنر ساخته شده است.

اطلاعات فیلم مستند The Seasons in Quincy: Four Portraits of John Berger 2016 :

+ کارگردان : Bartek Dziadosz, Colin MacCabe

+ نویسنده :  Ben Lerner, Tilda Swinton

+ ستارگان :  John Berger, Tilda Swinton

+ محصول کمپانی :  Derek Jarman Lab

+ ساخت کشور : UK

+ تاریخ انتشار :  31/ August /2016

+ زبان : English

+ ژانر : Documentary | Biography

+ مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 6.8/10

The Seasons in Quincy: Four Portraits of John Berger 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *