دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2017 Blue

BLUE داستان ما نسل نیاز به شنیدن است. صنعتی سازی که در قرن گذشته در اقیانوس ها رخ داده است، حوادثی را که موجب انقراض جمعی در زمین شد، نشان می دهد. ماهیگیری مقیاس صنعتی، تخریب زیستگاه، از بین رفتن گونه ها و آلودگی، اقیانوس را در خطر قرار داده است. ماهیت دریا به طور قابل جبران تغییر می کند. BLUE یک سفر تحریک آمیز به قلمرو اقیانوس است، شاهد این لحظه بحرانی در زمانی که دنیای دریایی در یک خرابه است.از فضا، سیاره ما به نظر می رسد به عنوان نقطه آبی کوچک در فضای گسترده است. آبی، زیرا 99 درصد از تمام فضای زندگی روی زمین در اقیانوس رخ می دهد. اما دریاها در معرض خطر هستند. صنعتی سازی که در قرن گذشته در اقیانوس ها اتفاق افتاده، حوادثی را که موجب انقراض جمعی در زمین شد، نشان می دهد.همانطور که ما در مورد جرائم زیست محیطی در سراسر جهان یاد می گیریم، ما همچنین حقایق تکان دهنده ای را که در ساحل ما وجود دارد، کشف می کنیم.در طول سه دهه گذشته، پوشش مرجانی در ریف Barrier Reef به نصف کاهش یافته است. بیش از یک سوم از ذخایر ماهی در آب های ما در حال حاضر بیش از بهره برداری شده و یا وضعیت “ناشناخته”. و تنها در این سال، 50 میلیون کیسه پلاستیکی از استرالیا وارد جریان آب آشامیدنی خواهد شد و کشور ما دومین تولید کننده مواد زاید در سرانه است.BLUE از طرفداران پرشور برای حفظ اقیانوس، ترکیبی تحریک آمیز از مقاله علمی، روزنامه نگاری تحقیقاتی و دستگیری تصاویر است. با حل مسائل مربوط به تخریب زیستگاه ها، از بین رفتن گونه ها و آلودگی، BLUE ما را به قلمرو اقیانوس می برد، جایی که شاهد ابتلا به اقیانوس هستیم.

blue.2017.www.download.ir

مستند 2017 میلادی کمپانی  Northern Pictures به کارگردانی و نویسندگی Karina Holden و نامزد سه جایزه بین المللی و برنده جایزه بین المللی Best Cinematography in a Documentary از جشنواره مستند Australian Academy of Cinema and Television Arts (AACTA) Awards شده است. بودجه ساخت این مستند 1.400.000 دلار نیز بوده است.

به زودی لینک دانلود قرار خواهد گرفت

اطلاعات فیلم مستند Blue 2017 :

+ کارگردان : Karina Holden

+ نویسنده : Karina Holden

+ محصول کمپانی :  Northern Pictures

+ ساخت کشور : Australia

+ زبان : English

+ ژانر : Documentary

+ تاریخ انتشار : 4 November 2017

+ مدت زمان : 1 ساعت و 10 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 8.1/10

Blue 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *