دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند A Dangerous Son 2018

یکی از ده کودک آمریکایی از اختلالات عاطفی جدی رنج می برد و بیش از 17 میلیون مبتلا به اختلال روانپزشکی شده اند. پسر خطرناک عمدتا به سه خانواده در بحران متمرکز است، هر کدام در حال مبارزه با بیماری های شدید روانی کودک هستند، به شدت به دنبال درمان با در نظر گرفتن منابع محدود و حمایت هستند.یک کودک خطرناک چرخه مراجعه کنندگان مشاوره، داروها، بستری شدن و برخورد با اجرای قانون که برای بسیاری از کودکان و خانواده هایی که با اختلالات روانی مواجه هستند، مورد بررسی قرار می گیرد. والدین گناه و انزوا ممکن است غلبه داشته باشند، همچنان که نگرانی مداوم است که فرزندانشان ممکن است به خودش و دیگران آسیب برساند. و در حالی که درمان می تواند نتیجه را به میزان زیادی بهبود بخشد، مراقبت مناسب اغلب لوکس در دسترس است تنها کسانی که می توانند از آن بپردازند، و یا اینکه در ایالت های ایالات متحده با درمان رایگان یا مقرون به صرفه زندگی می کنند.

A Dangerous Son 2018.www.donload.ir

محصول 2018 میلادی کشور  (Home Box Office (HBO به کارگردانی Liz Garbus در تاریخ 7 May 2018 منتشر گردید.SON OF DANGERO تولید شده و کارگردانی لیز گاربوس؛ تولید شده توسط تد Gesing؛ ویرایش توسط ساری گیلمن؛ مدیر عکاسی گابریل میلر؛ موسیقی اصلی توسط پل بریل و الیزابت زیمان. برای HBO: تهیه کننده ارشد، نانسی ابراهیم؛ تهیه کننده اجرایی، شیلا نوینس.

اطلاعات فیلم مستند A Dangerous Son 2018 :

کارگردان : Liz Garbus

نویسنده : —

ستارگان : —

محصول کمپانی :  (Home Box Office (HBO

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار :  7 May 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.6/10

 A Dangerous Son 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *