دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Abacus: Small Enough to Jail 2016

این مستند نشان می دهد که نظام قضایی چگونه از نظر انگیزه سیاسی است. آنها به جای اینکه بر روی بانکهایی که تریلیون دلار آمریکایی را فریب داده اند، انتخاب کنند، یک بانک کوچک خانوادگی در شهر چایناتون را مجازات کنند. T انزجار زمانی که شما درک آنچه که بحران وام مسکن را به امریکا و تعجب آور نیست که تنها کسانی که تحت پیگرد قانونی بودند چینی آمریکایی است. DAs در این فیلم به نظر می رسد مانند پر سر و صدا وحشت زده حقوقی سنگین وحشیانه ضرب و شتم توسط خود عادلانه.تقلب در وام مسکن توسط دادستان منطقه منهتن کوروش ونس جونیور، Abacus تنها بانک ایالات متحده برای رسیدگی به اتهامات جنایی پس از بحران مالی سال 2008 تبدیل می شود. محکومیت و محاکمه بعدی باعث می شود خانواده سونگ برای دفاع از خود – و میراث بانک خود را در انجمن چینی ها – در طول یک دوره پنج ساله قانونی پا به میدان مبارزه برای اثبات بی گناهی خود کنند.

Abacus Small Enough to Jail 2016.www.download.ir1

آباکوس: به اندازه کافی کوچک برای زندانی‌شدن (انگلیسی: Abacus: Small Enough to Jail) فیلمی در سبک مستند به کارگردانی استیو جیمز است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این فیلم درباره بانک فدرال آباکوس، بانکی خانوادگی در چایناتاون، منهتن در نیویورک است که به جای «زیادی بزرگ برای ورشکستن»، «به اندازه کافی کوچک برای زندانی‌شدن» بود. چراکه تنها موسسه مالی در آمریکا بود که در خلال بحران مسکن آمریکا ۲۰۰۸ با اتهامات جنایی مواجه شد.فیلم در سپتامبر ۲۰۱۶ و در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد. در سال ۲۰۱۷ در سری فرانت‌لاین شبکه پی‌بی‌اس به نمایش درآمد و به صورت‌ آنلاین و به رایگان در دسترس است. فیلم در نودمین دوره جوایز اسکار، نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم مستند شده است.

این مستند برنده یک جایزه اسکار و 5 جایزده دیگر بین المللی و همچنین نامزد دریافت 11 جایزه دیگر نیز می باشد.

اطلاعات فیلم مستند Abacus: Small Enough to Jail 2016 :

+ کارگردان : Steve James

+ نویسنده : —

+ ستارگان : Neil Barofsky, Ti-Hua Chang, Margaret Colin

+ محصول کمپانی :  Blue Ice Films, Kartemquin Films, Mitten Media

+ ساخت کشور : USA

+ زبان : English

+ ژانر : Documentary

+ تاریخ انتشار : 7/ July /2017

+ مدت زمان : 1 ساعت و 28 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 7.2/10

Abacus: Small Enough to Jail 2016

به روز رسانی :

1397/02/11 -- کیفیت 1080p BluRay اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *