دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Alive and Kicking 2017

Alive and Kicking به دنبال یک گروه انتخاب از رقصان نوسان است که به طور فعال در رقابت در سراسر جهان شرکت می کنند. این مستند یک ضربه محکم و ناگهانی از آنچه که آن را مانند رقصنده رقابتی است و به همین دلیل رقص به ارمغان می آورد لذت را به بسیاری از مردم در سراسر جهان است. لحظات بسیار خوبی در فیلم وجود دارد که اجازه می دهد بیننده خنده، شادی و حتی غم و اندوه و همدلی را برای مشکلات برخی از رقاصان از طریق وجود دارد. در کل، با این حال، تجربه به طور کلی پر انرژی است و حتی غیر رقصنده را درک خواهد کرد که چرا بسیاری از مردم عاشق رقص نوسان هستند.یک انتقاد کوچک این است که شروع و پایان فیلم کمی ناگهانی است، اما هنگامی که شما به داستان ها، رقص های فیلم و موسیقی گوش می دهید، بیننده را به جهان تبدیل می کند که مهمترین تجربه آن لذت داشتن است.یک مستند طول عمر است که نگاهی به فرهنگ رقص نوسان و شخصیت هایی که آن را ویژه می بینند نگاه می کند. ما فرهنگ رقص Swing را از ظهور Lindy هوپ به پدیده بین المللی امروز مدرن بررسی می کنیم. این فیلم به دنبال رشد رقص Swing از ریشه های خالص آمریکایی آن به عنوان یک شکل هنری، به کشورهای سراسر جهان است. زنده و لگد زدن به زندگی رقصندگان نوسان خود را برای پیدا کردن داستان های شخصی خود و به همین دلیل این رقص آنها را با شادی پر می کند.

Alive and Kicking 2017.www.download.ir

Alive and Kicking یک فیلم مستند آمریکایی در مورد رقص نوسان، ریشه های آن در هارلم و تولد دوباره او در دهه 1990 است. این کارگردان / تولید شده توسط سوزان گلاتزر است. این فیلم در جشنواره فیلم SXSW 2016 برگزار شد و سپس توسط Magnolia Pictures به دست آورد. تولید کنندگان اجرایی جیسون بلوم و رابرت ریپبرگر بودند.

نامزد و برنده جوایز بین المللی از :

Film Club’s The Lost Weekend 2017

Portland International Film Festival 2017

SXSW Film Festival 2016

اطلاعات فیلم مستند Alive and Kicking 2017 :

کارگردان : Susan Glatzer

نویسنده : Susan Glatzer, Heidi Zimmerman

ستارگان : Hilary Alexander, Evita Arce, Kimberly Clever 

محصول کمپانی : Blumhouse Productions, Swing Pictures

ساخت کشور : Sweden | USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | History | Music

تاریخ انتشار : 7/ April /2017

مدت زمان : 1 ساعت و 28 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.6/10

Alive and Kicking 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *