دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند All Governments Lie: Truth, Deception, and the Spirit of I.F. Stone 2016

تمام دولتها دروغ می گویند: حقیقت، فریب، و روح I.F. سنگ روزنامه نگار مستقل I.F. Stone (1907-89) روزنامه نگاری تحقیقی را پیشگام گذاشت، پیشگامان داستان ها و داستان های پشت صحنه را برای ردیابی اطلاعات پیشگام کرد. ما چالش هایی را که این خبرنگاران با آن روبرو می شوند، می بینیم که در زیر سطح زمین قرار دارند. Frey اسناد پوشش داده شده از دفن غیرقانونی افراد کشته شده در هنگام عبور از مرز ایالات متحده آمریکا / مکزیک. ویژگی های پاداش شامل مصاحبه های طولانی است. این فیلم به بررسی روزنامه نگاران مستقل از دولت های دهه ی 1960 می پردازد و به حفظ دیدگاه غیر حزبی…ما امیدواریم که این فیلم به نسل بعدی روزنامه نگاران مستقل، که بسیاری از آنها اکنون در کالج هستند، الهام بخش است. میراث سنگ به صحبت کردن حقیقت به قدرت.این فیلم نحوه نگاه شما به رسانه های اصلی یا “MSM” را تغییر خواهد داد. آنها وظیفه دارند که دولت ها و شرکت ها را به خبرنگاران مستقل و فیلم سازان که مسئولیت شغلی، آزادی و زندگی خود در مناطق جنگی را بر عهده دارند، مسئولیت دهند تا حقایق را افشا کنند…

All Governments Lie Truth, Deception, and the Spirit of I.F. Stone 2016.www.download.ir

تمام دولتها دروغ می گویند: حقیقت، فریب، و روح I.F. سنگ فیلم مستند کانادا است که توسط فرد پابودی طراحی شده است. این فیلم در تاریخ 9 سپتامبر 2016 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش گذاشته شده است. این فیلم پروفسور روزنامه نگار تحقیقاتی I. F Stone است.

برنده و نامزد دریافت جایزه از جشنواره های :

Canadian Cinema Editors Awards 2017

Canadian Screen Awards, CA 2018

CPH:DOX 2017

Directors Guild of Canada 2017

اطلاعات فیلم مستند All Governments Lie: Truth, Deception, and the Spirit of I.F. Stone 2016 :

کارگردان : Fred Peabody

نویسنده : —

ستارگان : I.F. Stone, Chris Hedges, Leslie Moonves

محصول کمپانی : White Pine Pictures

ساخت کشور : Canada

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار :  4 November 2016

مدت زمان : 1 ساعت و 31 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.2/10 — RoTo 92%

All Governments Lie: Truth, Deception, and the Spirit of I.F. Stone 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *