دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Apocalypse Verdun 2015

یک مستند بسیار تکان دهنده که متشکل از تعداد زیادی فیلم های آرشیو رنگی می باشد . فیلم مستند آخرالزمان : وردون ما را به یکی از معروف ترین و مرگبارترین جنگ ها که در فبریه 1916 یعنی جنگ خونین وردون می باشد , می برد . جایی که جنگ جهانی اول به مدت 2 سال در جریان بوده است . بدون شک جنگ جهانی اول یکی از تراژدی ترین فجایع جهانی بود که در آن بسیاری از مردم بی گناه جان خود را از دست دادند . در این مستند فقط به آرشیوهای گرفته شده از آن زمان و آن هم به صورت رنگی نگاهی خواهیم انداخت . از آن سال ها فیلم های مستند و سینمایی زیادی با همین مضمون ساخته شده است ولی بدون شک هیچ کدام از آنها نمی تواند عمق فجایع این آرشیو را به درستی بیان کند . مستند Verdun بدون شک یکی از بهترین مستندهای ساخته شده در ژانر جنگ می باشد .

دانلود فیلم مستند Apocalypse Verdun 2015

سایر توضیحات : فیلم مستند Apocalypse Verdun 2015 در ژانر جنگ بوده که توسط کشور فرانسه ساخته شده است . Mathieu Kassovitz کارگردان , بازیگر و تهیه کننده ی فرانسوی می باشد که در کسوت کارگردان فیلم های متعددی را ساخته است . Rebellion و Babylon A.D دو عنوان معروف آن به شمار می رود . نبرد وردون از 28 فبریه 1916 آغاز شد و تا 18 دسامبر همان سال ادامه داشت . این جنگ که یکی از طولانی ترین جنگ های دوران جنگ جهانی اول به شمار می رود بین دو جناح فرانسه و آلمان بود . تمام این اتفاقات در تپه های وردون اتفاق افتاد .

دانلود فیلم مستند Apocalypse Verdun 2015

مشخصات فیلم مستند Apocalypse Verdun 2015 :

– ژانر : مستند – جنگ – تاریخی

– کارگردان : Mathieu Kassovitz

– استودیوی سازنده : Mathieu Kassovitz

– محصول کشور : فرانسه

– تاریخ انتشار : 15 نوامبر 2016

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : فرانسوی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Apocalypse Verdun 2015

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *