دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Banking on Bitcoin 2016

نه از زمان اختراع اینترنت چنین تکنولوژی مخرب مانند Bitcoin وجود دارد. پیشگامان بیتکوین پیش از این سعی داشتند خطوط حاکمیت و وضعیت مالی را خنثی کنند. پس از سالها توسعه بتکین، توسعه ی زیرزمینی توجه مخاطبان عجیب و غریب را جلب کرد، و جنجال رگولاتورها این تکنولوژی را نابود کرد. پس از دستگیری های برجسته جنایتکاران سایبری برجسته Bitcoin با شدیدترین دشمن مواجه می شود، اما بانک هایی که برای تخریب ساخته شده اند.Bitcoin اختراع ترین از اینترنت است، و در حال حاضر.نزاع ایدئولوژیک بین utopists های حاشیه ای و جریان اصلی در حال انجام استنظام سرمایه داری. این فیلم بازیکنان را نشان می دهد که چگونه این را مشخص می کنند.فناوری زندگی ما را شکل می دهد..فیلم، که بر اساس سازندگان آن سه سال به طول انجامید، دارای یک است.پوشش جامع از بازیکنان کلیدی در فضا از جمله چارلی شرم،کامرون و تایلر وینکلووس، بری سیلبرت، اریک وورهز، ناتانیل پوپر، الکس ویت و دیگران….

3D rendered close up illustration of paneled golden Bitcoins group with depth of field blur

بانکداری در بیت کوین یک مستند درباره آغاز بیت کوین است و این که چگونه آن را امروزه شکل می گیرد.فیلم توسط کریستوفر کانوچیاری کارگردانی شد و توسط Gravitas Ventures توزیع شد.این فیلم ستاره ای از بسیاری از سازندگان اولیه بیتکوین، از جمله چارلی شرم، اریک Voorhees، گاوین آندرسن، دیوید Chaum و دوقلوهای Winklevoss. بانکداری در Bitcoin در Netflix منتشر شد و بسیاری از افراد را معرفی و مرور کلی در جهان cryptocurrency ارائه داد. بانکداری در Bitcoin در حال حاضر در Netflix با اسپانیایی، چینی ساده شده، انگلیسی، سنتی چینی و زیرنویس فرانسوی در دسترس است.

اطلاعات فیلم مستند Banking on Bitcoin 2016 :

کارگردان : Christopher Cannucciari

نویسنده : Christopher Cannucciari, Prichard Smith

ستارگان : Wences Casares, Nathanial Popper, Gavin Andresen

محصول کمپانی :  Periscope Entertainment, Downtown Community Television Center, Dynamic Range

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | History | News

تاریخ انتشار : 2016

مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.6/10

Banking on Bitcoin 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *