دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Blood Road 2017

اسرارهایی که اطراف مرگ پدرش در جنگ ویتنام است، Rebecca Rusch کوهستان دوامدار فوق العاده استقامتی را در سفر عاطفی خود به عنوان پدال 200 مایل از مسیر هوشی مین دنبال می کند.جاده خون دنبال سفر Rebecca Rusch ورزشکار دوچرخه سواری فوق العاده است و شریک سوار ویتنامی خود، Huyen Nguyen، به عنوان آنها 1،200 مایلی در امتداد حوادث Ho Chi Minh ترس از طریق جنگل های متراکم ویتنام، لائوس و کامبوج. هدف آنها: برای رسیدن به محل سقوط و محل سکونت نهایی پدر ربکا، یک خلبان نیروی هوایی ایالات متحده در حدود 40 سال پیش در لاهه کشته شد.در طی این سفر پرخطر خودکفایی، زنان بدن خود را به حد نصاب می رسانند، در حالی که بیشتر در مورد “Road Blood Road” که در حال گذراندن هستند و نحوه جنگ ویتنام زندگی خود را به شیوه ای متفاوت شکل می دهند، یاد می گیرند….

Blood Road 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور USA به کارگردانی Nicholas Schrunk  و نویسندگی Mark Anders و Emad Hashim و با حضور ستارگانی همچون Rebecca Rusch, Huyen Nguyen, Ian Adamson.ساخت کمپانی  Red Bull Media House که تا به امروز برنده چهار جایزه بین المللی نیز گردیده است:

Banff Mountain Film Competition 2017

Bentonville Film Festival 2017

Breckenridge Festival of Film 2017

Sun Valley Film Festival, US 2017

اطلاعات فیلم مستند Blood Road 2017 :

کارگردان : Nicholas Schrunk

نویسنده : Mark Anders, Emad Hashim

ستارگان : Rebecca Rusch, Huyen Nguyen, Ian Adamson

محصول کمپانی : Red Bull Media House

ساخت کشور : USA

+ زبان :  English | Vietnamese

ژانر : Documentary | History | Sport

تاریخ انتشار :  15 March 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 36 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.7/10

Blood Road 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *