دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Born Strong 2017

چهار قوی ترین مرد در این سیاره برای تساوی رقابت می کنند. ما هر 400 پوند غول پیکر در کشور خودمان ملاقات می کنیم، سپس به آرنولد استونمن کلاسیک. بازیگران ادی هال، هفتر Bjornsson، براون شاو و Zydrunas Savickas.یکی از معتبر ترین رویدادهای قدرتمند بر روی زمین، Arnold Strongman Classic، تمرکز فیلم است.بسیاری از مستند های خوب در مورد مردان قدرتمند مانند ادی استرانمن ادی هال، تسینگ کگهای بریان شاو در روزهای 7 وعده غذا و هفتر برورسون در غول های ایسلند وجود دارد. به همین دلیل Born Strong، مستند جدید در مورد 2015 آرنولد کلاسیک  است، احساس می کند بسیار شبیه انتقامجویان – همه از نوابغ قدرتمند برای یکی از سخت ترین جنگ خود را جمع آوری است.این فقط از ورزشکاران در روز رقابت پیروی نمی کند. متولد Strong تمام نیمه اول را به معرفی ادی هال، هافتر Bjornsson، بران شاو و Zydrunas Savickas اختصاص می دهد در بخش های پر جنب و جوش که زندگی روزانه خود را دنبال می کنند و شخصیت ها و انگیزه های خود را از طریق مصاحبه با ورزشکاران و عزیزان خود را کشف می کنند.

Born Strong 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی Gary Cohen و Ross Hockrow که برای اولین بار در تاریخ 3 November 2017 به نمایش در آمد. هافتور بیورنسون، ادی هال، زیدروناس ساویکاس و بران شاو چهار مردمی قوی هستند که فیلم در اطراف آن قرار دارد. آرنولد شوارتزنگر و مارک هنری، که اولین Arnold Strongman Classic را به دست آوردند، بهطور منظم در طول مستندات حضور دارند. دیگران در این بازیگران عبارتند از: کولین بریسه و نویسنده دیوید اپستین، نویسنده “The Gene Sports”.

اطلاعات فیلم مستند Born Strong 2017 :

کارگردان : Gary Cohen, Ross Hockrow

نویسنده : —

ستارگان : Eddie Hall, Hafþór Júlíus Björnsson, Brian Shaw

محصول کمپانی : Triple Threat Television

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Drama | Sport

تاریخ انتشار : 3 November 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 25 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMdb 7.2/10

Born Strong 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *