دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Children of War 2009

یک مستند منحصر به فرد و سر آمیز که به دنبال یک گروه از سربازان سابق کودک است، آنها در حالی که در یک مرکز توانبخشی تحت درمان با تروما و درمان های عاطفی قرار می گیرند.کودکان در جنگ در منطقه جنگی سابق شمال اوگاندا در طی سه سال فیلمبرداری می شوند، کودکان جنگ به دنبال گروهی از سربازان سابق کودک هستند که از میدان جنگ فرار می کنند، وارد پناهگاه یک مرکز توانبخشی می شوند و در معرض فرآیند تروما و عاطفی شفا. پس از ربودن از خانه ها و مدارس خود و مجبور شدن برای مبارزان توسط ارتش مقاومت پروردگار – شبه نظامیان شبه مذهبی به رهبری پیامبر خود اعلام شده و جنایات جنگی جوزف کنی – کودکان مبارزه برای مقابله و شکستن از طریق سال های اسیر، تعلیم مذهبی شدید و مشارکت در جنایات جنگی با کمک یک تیم مشاوران تروما.کودکان جنگ نشان می دهد یک دیدگاه غیرمنتظره از سربازان کودک اوگاندا که از میدان های جنگ و به آغوش مشاوران توانبخشی می آیند. بر خلاف سایر شکلهای پوشش آفریقا، این فیلم مانند بهره برداری از تراژدی خود احساس نمی شود، در عوض فرزندان خود تجارب خود را به اشتراک می گذارند، زیرا آنها با داشتن جنایاتی که آنها را تحقیر می کنند، زندگی می کنند. فیلم به طور کلی در سیاست و هسته درگیری با داستان های کودکان، فیلم بیشتر در مورد مفاهیم جهانی از بخشش و بهبود است، نه یک درس تاریخی. بالاتر از همه این یک فیلم استادانه ساخته شده است، پر از شگفت انگیز دلهره آور است که نباید از دست رفته.

Children of War 2009.www.download.ir

کودکان جنگ یک فیلم بلند مستند به کارگردانی برایان سینگل و در سال 2009. در شمال اوگاندا در طی یک دوره سه سال فیلم برداری منتشر شده است، داستان به دنبال سفر یک گروه از کودکان سرباز سابق آنها به عنوان تحت یک فرایند تروما درمان و شفا عاطفی در حالی که در مرکز توانبخشی است.

لینک دانلود  به زودی قرار خواهد گرفت

برنده جوایز بین المللی :

WORLD PREMIERE – United Nations General Assembly Hall
EUROPEAN PREMIERE – European Parliament, Brussels
WINNER – 2011 Armin T. Wegner Humanitarian Award, Los Angeles
WINNER – 2010 CInema for Peace Award, Berlin
WINNER – 2010 International Film Festival on Human Rights, Brussels
WINNER – 2009 Artivist International Film Festival, Los Angele

اطلاعات فیلم مستند Children of War 2009 :

کارگردان : Bryan Single

نویسنده : —

ستارگان : —

محصول کمپانی :  Peregrine Pictures

ساخت کشور : United States

+ زبان : English

ژانر :  Documentary

تاریخ انتشار : 12/ October /2010

مدت زمان : 1 ساعت و 15 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.7/10

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *